Agorafobie (straatvrees)

Discussie in 'De lounge' gestart door Judith75, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik heb de huisartsenpost maar gebeld.maar ze kunnen niks doen, ik werd vanochtend wakker en was het weer erger geworden.
    alles draait nu weer.

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Meis wat vervelend zeg,krijg je geen griepje?.

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi meiden, hier ben ik weer.
    We zijn een weekje naar CP geweest :)
    T was superleuk, lekker relaxen!

Eef; heel veel sterkte. Konden ze op de Ha-post dan niet zeggen of t van de combinatie medicatie/alcohol komt?

Mijn hyves is sweet-angel100.
    Ik heb geprobeerd jullie toe te voegen maar er is iets mis met mijn pc en alleen Eliesja is gelukt volgens mij. Dus voeg anders mij even toe.

4. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik heb het niet gezegd van die alcohol, ik dacht dat was woensdagavond en het is nu al zaterdag...

5. sweetangel100

Hoe gaat het nu dan? Nog steeds zo veel last?

6. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ja alles draait nog steeds en heb de hele dag het idee alsof ik high ben, kan ook niet op mn rechterzij slapen want dan draait alles

7. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik heb griep.ben bij de dokter geweest.was dus gewoon toeval met die wijn...

8. sweetangel100

Gelukkig is het 'maar' griep :)
    Beterschap!

9. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Beterschap! Lekker uitzieken hoor!

10. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    hebben jullie ook weleens tijdens een griepje dta je je opeens zwaar klo** voelt?bij mij is het gelijk weer allemaal terug dat rotgevoel.
    kannergens meer van genieten en ik denk weer dat ik gek ben.

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Leuk sweetangel een weekje CP! :)

Ik vond je klachten al erg lang duren voor een bijwerking van medicijnen en alcohol eef. Als ik ziek ben voel ik me ook minder goean 'normaal'. Snel beter worden hoor!

12. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik ben weer depri, help!

13. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Aaaah eef wat rot zeg... Misschien een vitaminenstoot nemen zodat je griep snel weg is. Dan ga je je vast weer beter voelen.. (((HUG)))

Ik heb ook wat :( Een ontstoken oog..doet echt vreselijk pijn en zie haast nix door dat oog, is kei-dik joh! Diepte zien gaat niet he met 1 oog, dus greep net al een paar keer naast mn koffie :(

14. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Eef.. komt waarschijnlijk omdat je je niet lekker voelt.

Ik ben nu ontzettend verkouden.. zwaar hoofd, hoofpijn, snotteren als een gek, keelpijn etc. etc... Voel me nu ook anders dan anders.

15. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    voel me zo rot en kan de hele dag wel janken heb niet eens oog voor mn zoontje al een paar dagen niet echt zielig.
    denk dat het ook door de therapie komt, ik heb de dood van mijn vader nooit verwerkt en we zijn nu bezig met erover praten.

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ow dat kan idd best eens heftig zijn zoiets.. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt hoor! Zorg goed voor jezelf hè!

17. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik denk dat ik maar weer ga sporten ik hoor van veel mensen dat dat helpt tegen depressieve gevoelens!

18. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja dat heb ik ook gehoord. Ik ben er alleen juist mee gestopt toen ik weer depressief werd :(

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    meid hier nog een, ik heb de dood van mijn vader voor mijn gevoel ook niet goed verwerkt. Ben een paar keer bij een therapeut op gesprek geweest maar die kwam aanzetten met een of andere groeigroep, dit is een groep voor de leeftijd van 16 tot 25 jaar die moeite hebben met volwassen worden :( .
    Nou dit doe ik dus niet. Ik kom voor het verwerken en zelf sterker te worden en om voor mezelf op te leren komen en me gevoelens te uiten en angst en dan komen ze hiermee aanzetten.

Wat de straatvrees betrefd, ik vermijd zoveel mogelijk drukke gelegenheden, ben bang om openbaar flauw te vallen en als ik dan toch ga met veel moeite en zeuren van man dan ben ik aan de diarree, zwetetig en heb een licht paniekerif gevoel. Als we ergens naartoe gaan met vriende wil ik altijd met onze eigen auto zodat ik in mijn achterhoofd heb dat ik naar huis kan als ik dat wil.

Mijn man begrijpt het allemaal niet zo ik probeer het hem al zo lang duidelijk te maken. Ik loop er sinds het overlijden van mijn vader mee dit id nu 6 jaar.

Oeps sorry beetje lang verhaal geworden

Liefs Noesje

20. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    @noesje: heb je wel medicatie of therapie?zoniet, gewoon naar de dokter stappen, die ziet bijna dagelijks vrouwen met deze problemen, echt waar!
    en uiteindelijk zal het allemaal goed komen.
    we moeten er even doorheen!

ik ga een cursus cognitieve gedragstherapie doen:positief denken dus!

Deel Deze Pagina