Agorafobie (straatvrees)

Discussie in 'De lounge' gestart door Judith75, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Klinkt goed die reiki eliesja! Jeej ik moet er niet aan denken dat Sebas 4 weken weg zou zijn!

Hopen dat de medicatieverhoging helpt eef!

Ik neem ze een uur voordat ik ga slapen in sweetangel ;) anders slaap ik ook moeilijk!

Hier vandaag ineens weer hartkloppingen en onrustig, vooral toen ik net wakker was :(

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Nou eef hopen dat je je snel beterder voelt!
    Reiki is een soort cursus ja, je krijgt een inwijding, waar ze je chakra's open zetten en dan moet je bij jezelf 3 weken lang reiki toepassen en je hebt er de rest van je leven baat bij. Ik had altijd een zenuwachtig gevoel in me en dat is echt zoveeeeel minder.... Moet nog 2 weken en hoop dat ik dr dan helemaal vanaf ben en als ik me dan daarna een dag minder voel dan kan ik mezelf gewoon weer reiki geven...
    Het is echt ontspannend. Merk dat er bij mij nog wel veel blokkades zitten, want ik kan me er soms niet goed op concentreren...
    Maar ik ga de goede kant op!

We zijn ook afgelopen weekend met de medicijnen voor mijn zoontje begonnen. We zitten nog in een onderzoek of mijn zoontje adhd heeft, maar mochten wel alvast gaan beginnen met de medicijnen...
    Valt niet mee, had zaterdag echt een heel goed gevoel erover, half tabletje maar en et werkte meer dan 4 uur, hij was zo rustig..zo anders... :confused: wist echt niet wat me overkwam. maar gistermiddag merkte ik dr weer weinig van, dus vandaag maar met 3 kwart begonnen... ben zo benieuwd, vind het best moeilijk nu hoor...
    Hieraan merk ik echt dat de reiki helpt....

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    eliesja: kun je dat ook zelf leren met een boek ofzo? En spannend zeg de medicijnen voor je zoontje! Ben benieuwd of hij er baad bij heeft. Heeft ie Ritalin?

4. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik ken wel iemand die reiki doet ...maar weet niet of het ook voor dit soort dingen is.ze heeft reiki 1 en 2 zegt dat je iets?

ik hoop dat je zoontje er goed op reageerd, zou wel heel mooi zijn!

5. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Hoi hier ben ik ook weer.

Mijn internetverbinding ligt er continue uit... (draadloze systeem bedoel ik )

Met mij gaat het weer prima. Ben weer opgeknapt van 2 wkn verkouden te zijn geweest. pff wat kost dat energie zeg. Met mijn medicatie gaat het prima. Heb nergens meer last van. Dus ik ga nog maar een poos ermee door.

Met Lisa is het niet zo lekker.. ze heeft nog steeds een blaasontsteking. Ze zit nu aan haar 2de kuurtje antibiotica. Als deze ook niet werkt, dan moeten we naar de kinderarts. Pff op 3 dgn tijd, 3 x bij de huisarts geweest nu...
    Ze heeft er ook nog een virale infectie bij gekregen dus ze ligt regelmatig met meer dan 39 graden koorts op de bank. Agossie... ze is zo zielig!

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hey Susanne, fijn dat het goed met je gaat en minder voor je meisje dat ze ziek is, beterschap, geen pretje blaasontsteking.. :(

Eef, ja dat klinkt heel bekend, ik heb nu reiki 1 gehad en ik zou door kunnen gaan voor 2 of voor de mastercursus, maar dat weet ik nog niet.

Judith, ik heb eigelijk geen idee of je het via een boekje kan leren. Ik heb namelijk eerst een inwijding gehad om je chakra's open te zetten en volgens mij kan alleen iemand dat doen die master is..
    Maar als je de inwijding hebt gehad dan is het wel iets voor de rest van je leven, je kan het ieder moment toepassen..

Mijn oudste zit nu aan de ritalin...
    In het ziekenhuis zijn ze er heel positief over, maar als ik op internet ga kijken dan schijnt het wel zooi te zijn, dus heb er een beetje een dubbelgevoel bij...
    Vandaag ging het heel goed op school, hij heeft zijn taakjes afgemaakt en de tijd ervoor genomen, nou dat klinkt echt als muziek in de oren natuurlijk, want normaal heeft meneer een vreselijk hete peper in zijn reet haha ;)

aankijken en we zien wel..

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @susanne: He bah wat balen die blaasontsteking :( Ik heb het toen ik klein was ook heel vaak gehad. Beterschap voor je meisje! Fijn dat het goed met jou gaat!

@eliesja: Klinkt wel interessant dat Reiki. Zal er eens info over gaan zoeken!
    Ik ken een paar kinderen die Ritalin gebruiken en bij wie het heel goed helpt en die zijn er ook positief over! Hopen dat het voor hem ook helpt.

8. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Judith ik vind het echt super die reiki en mischien is het ook wel wat voor jou.

Ik hoop ook zo dat ik snel de juiste hoeveelheid weet, want heb vandaag weer het idee dat het weer wat minder was, maar ik moet nog op school vragen.

Ach we komen er wel..

9. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    eliesja een heel goede vriendin van mij heeft 2 kids die ritalin gebruiken ze zijn er heel positief over.ik zelf ook want als ze hier logeren en ze gebruiken het niet is het verschil megagroot!

10. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey,

vandaag is hij vrij dus kan ik zelf aankijken hoe hij het doet op die 3 kwart. Het gaat goed vind ik. Vanmorgen gewoon normaal gespeeld, wat me erg opviel is dat hij es een keer geen geluiden maakte, maar echt woordjes en zinnetjes zei...beterrrr.

Ja ik zie echt wel verschil.
    Ik zit er alleen aan te denken om hem maar gewoon een hele te geven, die 3 kwart is bijna niet te doen, heb altijd ietsje meer of ietsje minder, want die tabletjes laten zich heel moeilijk breken..
    wat denken jullie?

En eef hoe gaat het nu met je? Al beter of nog steeds hetzelfde..

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    eliesja en als je een halve geeft? Ik zou dat ook weer een dag proberen, vooral als ie thuis is en je hem zelf kunt observeren.

Jee wat een stressweek hier met sinterklaasfeesten in aantocht :( Phoe, daar kan ik echt niet tegen hoor :( Zaterdag met de hele familie, zondag bij mijn ma en op 5 december hier thuis. Voor de kids erg leuk, alleen ikzelf kan niet zo tegen 'verplicht' ergens heen gaan.. Heb gisteren ook weer een megapartij thuiswerk gekregen. Kan ik weer aan de slag ;)

12. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    heb meer medicijn gekregen en heb er juist meer last van nu zal wel bijwerking zijn, gister op een groot plein werd ik weer bang...

maar staat in de bijsluiter als je net begint met medicijn kun je meer klachten krijgen dus ik hou het maar op bijwerking.

13. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik hoop voor je dat het snel beter gaat eef! ((HUG))

14. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    hey meiden,

ik zou idd weer eens een dag een halve kunnen proberen. Maar denk dat hij toch wel meer nodig heeft.

Eef minder die bijwerkingen zeg, hopen dat het snel beter gaat meis, want dit is natuurlijk ook waardeloos.

knuff

15. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    vandaag ging het fantastisch!
    ben over de lijnbaan geschreden alsof ik de koningin van rotterdam was hihi!
    echt geweldig!

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Zo dan, dat is goed nieuws zeg, You Go Girl...

17. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ja nou maar hopen dat het zo blijft

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Idd ik ga duimen voor je...

19. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Zo, dat klinkt goed eef! !

20. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    KLinkt idd goed Eef.. het blijft vast wel zo!

Pff ik word gek van mijn internetverbinding.. wil ik hier steeds wat schrijven, floept mijn internetverbinding er weer uit.

Gisteren ben ik met mijn werk uit wezen eten.
    Het restaurant was stampvol! Normaal (zonder de medicatie) zou ik hier dus direct omgedraaid zijn. Maar nu was het niet nodig.
    We hebben heerlijk gekletst en gegeten (tapas)Was pas om 24.00 uur thuis (vanaf 19.00)

Deel Deze Pagina