En eef hoe gaat het vandaag met je, heeft het duimen een beetje gewerkt? Zo susanne dat klinkt goed, maar wel minder van je internet, heb je draadloos of via de kabel?
ja vandaag gaat het ook super ben de hele ochtend sintinkopen wezen doen helemaal alleen!was om 10 uur weg en om half 2 pas thuis en nergens last van!
We hebben draadloos.. en via ADSL. Vandaag hebben we het nieuwe draadloze systeem ontvangen. Als het goed is valt de verbinding nu niet meer weg!
oh beter, hopen dat dat prima werkt, want dat is natuurlijk waardeloos als die verbinding er steeds afknikkert..
even een vraagje: zijn jullie weleens zwnger geweest tijdens gebruik van antidepressiva?en zijn daar kindjes uit voort gekomen? mijn arts denkt namelijk dat ik er nooit meer vanaf kom maar wil wel graag in de toekomst nog een kindje
Hoi, Ik ben eigenlijk wel blij dat ik dit topic lees . Ik heb hier in de jaren 1996 tot 2000 last van gehad en eigenlijk nooit zo over gesproken ik sloot me gewoon op. Na een tijdje medicijnen geslikt te hebben en me zelf over dit punt heen te zetten en gewoon te doen wat ik niet durfde ben ik er grotendeels wel van af gekomen. Alleen heb nog wel een periode,s dat ik thuis wil zijn en niet weg wil en dat ik de winkel dan ook nog wel eens een hele opgave vind.
ik denk dat je er meer last van gaat krijgen tijdens en na de zwangerschap.bij mij is het ook een paar jaar weg geweest.
meestal zijn het hormonen. maar je hoort ook vaak dat een vrouw het bij de ene wel heeft en bij de andere niet. dus wie weet valt het mee!
RM D, gefeliciteerd met je zwangerschap, leuk hoor! Toen ik 5 weken zwanger was van mijn tweede heb ik me ook een aantal weken erg slecht gevoeld. Idd die hormonen, ble, hoop dat je er deze keer dan geen last van hebt meis! Eef zegt jou dokter dan dat je met die medicijnen niet zwanger kan worden? Er is vast wel iets voor je waarmee je wel zwanger mag raken. Ik heb helaas geen ervaring met medicijnen..
Ja vanaf het begin, ik wist pas dat ik zwanger was na een week of 6 en toen slikte ik de medicatie al 6 jaar. Volgens mijn huisarts kon het geen kwaad, ze zijn juist bang dat als je tijdens of vlak voor je zwangerschap stopt, je een grote terugval krijgt of een postnatale depressie. Dus ik heb ze vanaf het begin gewoon ingenomen en Nynke mankeert niks.