Ach hij is gewoon niet in zijn hum ook nu, beetje koorst en verkouden dus we moeten echt even doorzetten en hij ligt nu weer in het kussen te slapen hoor, dus hij doet het wel maar vind de rest erbij gewoon niet leuk...had het me anders voorgesteld zeg maar het komt echt echt wel goed
Van de fysio moest ik het tussenstuk innemen (dit heb ik oma laten doen haha). Zodat hij niet op zijn rug kan liggen. Het tussenstuk is op wat grotere baby's berekend!
Ik gebruikte twee grote handoeken die ik oprol en aan beide kanten aan de buiten zijde onder de kussens druk, zo zit hij stevig tussen het kussen en kan niet rollen, dat heeft de fysio mij zo voor gedaan anders kan hij inderdaad op zijn rug rollen.
Heb je dat onder de kussentjes gedaan. Ik snap het nog niet helemaal geloof ik. Of doe je het onder het tussenstukje. Sorry voor mijn vragen, maar ik kan er niet echt een beeld van maken.
Heb je al eens aan een osteopaat gedacht? Maar wat zielig zeg dat het zo'n ellende is!!! Ik wens jullie sterkte en maar hopen dat het snel goed mag gaan!
Ik moet me nog steeds even in osteopaat verdiepen, nog niet echt de tijd voor gevonden maar hoor er bijna iedereen hier over
@ Machtelt Is ook een beetje moeilijk uit te leggen, je tilt de kussens op en schuift daar een opgerolde handoek onder. Wat ik altijd deed was eerst aan de ene kant een handoek onder het kussen schuiven(dat was dan het kussen wat langs zijn rug kwam te liggen dus het langste kussen). Dan legde ik Luca op zijn zij in het zijligkussen, dus op het tussenstuk (hier ligt dan geen kussen dus gewoon op de matras) en dan tilde ik het kussen wat dan voor hem lag op (het kleine kussen) en schoof daar dan weer een opgerolde handoek onder. Ik hoop dat het wat duidelijker is nu. @ Mamalous De fysio kwam bij mij zelf met het voorstel om een osteopaat in te schakelen omdat zij het idee had dat bij Luca het nekje en de heupjes wat vast zaten. Ik hoefde er niet zelf achter aan. Mischien dat je dit ook aan jou fysio kan vragen.
Hoi! Wij zijn nu druk met hetzelfde bezig. Ik heb het langzaam opgebouwd. Moet hij echt de hele tijd slapen in het kussen? Verder zou ik je aanraden een osteopaat te bezoeken. Bij Milan heeft dit wonderen gedaan. Bij hem zat de linkerkant van zijn nekje vast, hij kon dus ook niet draaien en had echt pijn. Hij heeft het nekje behandeld, ik kwam thuis en Milan sliep op zijn linkerkant. Succes en sterkte!
Ik heb het al eerder ook ergens anders geschreven maar volgens de fysio is er lichamelijk niks aan de hand, het komt door de ligging in mijn buik en bevalling (vh persen).
Dat zei de fysio bij mij ook en hij bleek toch echt een obstakel in zijn nekje te hebben! Ik had zoiets van: baat het niet, dan schaadt het niet.
Het gaat het goed met ons mannetje..we zien zelfs al een kleine verandering komen..hij is al helemaal aan het kussen gewend en gaat er vannacht ook in, verder luister ik wel naar mijn gevoel en hou ik gewoon lekker bij me!