Je kunt wat dat betreft inderdaad niet vroeg genoeg beginnen. Heb je op latere leeftijd veel profijt van, en het belangrijkste: altijd gegarandeerd een parkeerplek. Ik zou zo verschrikkelijke BOOS zijn als vriend dit deed:x Ik was uit de auto gestapt en had een bus terug naar huis genomen. Doe maar lekker alleen boodschappen in een overvolle supermarkt (dat vind niemand leuk). En dan stiekem de autosleutels meenemen, zodat ie met de zware tassen zich een weg naar de bus kan slepen.. En hopelijk gaat de bus dan eens in de 2 uur + het regent en stormt. Sorry, ik liet me even gaan
Hahahaha, sommige reacties in het topic zijn echt grappig Nou, vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen. We gaan straks weer ergens parkeren waar er teveel auto's zijn en te weinig parkeerplaatsen. We gaan bij iemand op bezoek, dus het zal mij benieuwen of hij zich onderweg kan gedragen. Als dat niet zo is, stappen wij (baby en ik) gewoon niet meer bij hem in de auto.
Ik zou hem te kijk zetten. Als ik uitstap iets harder zeggen:"Ja ja, en dan maar zeggen dat vrouwen niet kunnen autorijden en parkeren. Dan ben jij zeker een vrouw!"
Mijn man is ook zon kansloos type erge is nog door zijn postuur en vaak de kleding die hij draagt met boodschappen doen kijken ze hem niet boos aan nee MIJ :x En als hij dan iemand treft die wel de discussie aangaat en boos wordt hoop ik altijd maar dat t niet uit de hand loopt Verder is mijn man heel lief en vriendelijk haha