Agressie in het verkeer

Discussion in 'De lounge' started by Joycey, Oct 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Zoiets idd:p

2. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Whahaha.
    Vergeet niet af te sluiten met speels trekken aan zijn oorlel

3. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

:D:D denk dat ie hem daarna meteen had weg gezet!

4. tuc

tuc Niet meer actief

5. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,918
    5,236
    113
    Home
    hartstikke aso maar ook een heel goed voorbeeld voor zijn aanstaande kind...

6. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Je kunt wat dat betreft inderdaad niet vroeg genoeg beginnen. Heb je op latere leeftijd veel profijt van, en het belangrijkste: altijd gegarandeerd een parkeerplek.

Ik zou zo verschrikkelijke BOOS zijn als vriend dit deed:x Ik was uit de auto gestapt en had een bus terug naar huis genomen. Doe maar lekker alleen boodschappen in een overvolle supermarkt (dat vind niemand leuk). En dan stiekem de autosleutels meenemen, zodat ie met de zware tassen zich een weg naar de bus kan slepen.. En hopelijk gaat de bus dan eens in de 2 uur + het regent en stormt.

Sorry, ik liet me even gaan ;)

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hahahaha, sommige reacties in het topic zijn echt grappig :D

Nou, vandaag nieuwe ronde, nieuwe kansen. We gaan straks weer ergens parkeren waar er teveel auto's zijn en te weinig parkeerplaatsen. We gaan bij iemand op bezoek, dus het zal mij benieuwen of hij zich onderweg kan gedragen. Als dat niet zo is, stappen wij (baby en ik) gewoon niet meer bij hem in de auto.

8. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    2,558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ik zou hem te kijk zetten.
    Als ik uitstap iets harder zeggen:"Ja ja, en dan maar zeggen dat vrouwen niet kunnen autorijden en parkeren. Dan ben jij zeker een vrouw!" :D

9. Junejunos

Junejunos Actief lid

Dec 23, 2012
    268
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man is ook zon kansloos type erge is nog door zijn postuur en vaak de kleding die hij draagt met boodschappen doen kijken ze hem niet boos aan nee MIJ :x
    En als hij dan iemand treft die wel de discussie aangaat en boos wordt hoop ik altijd maar dat t niet uit de hand loopt

Verder is mijn man heel lief en vriendelijk haha

Share This Page