Agressie in verkeer pfff

Discussie in 'De lounge' gestart door Koningsgezin, 12 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Hallo dames,

Even wat van mij af schrijven wat vanmorgen is gebeurd. Als ik eraan terug denk sta ik nog weer te shaken op mijn benen.

Voorop stellen: ik begon met fout zitten door door rood te rijden. Niet bewust. Vannacht 2 uur geslapen ivm man met longontsteking en dochter met 2 doorkomende kiezen. Hoe stom om niet op te letten! Kijk wel in ooghoek of er niemand aankwam, maar niet gezien dat stoplicht blijkbaar op rood stond. Zag ik een auto met groot licht vol op mij af rijden, terwijl ze nog aan de andere kant van het kruispunt reed. Ik reed 70km/h toen zij mij met hoge snelheid naderde en mij net ontweek. Al gebarend ging ze voor mij rijden. Sorry, een mens maakt fouten! Maar zij blijkt miss perfect te zijn. Ik dacht ach, daarna is het goed er is niks gebeurd. Ze zal geen verdere aggressie down. Wel dus. Ik wou haar inhalen, de rechterbaan ging namelijk langzamer rijden. Snijd dat takkewijf mij af. Kon nog net remmen. Ik tweede poging en toen deed ze het niet, dus dacht tsss zal wel. Kwam ze achter mij aan, duwde mij de berm in met haar auto. Ik snel rechtsaf, hup, zij kort achter mij aan. Scheelde een haar. Ik remmen in de hoop dat ze ging kappen met gevaarlijk rijgedrag artikel 5. Kon ze mij net op tijd ontwijken, terwijl ik niet hard remde. Rijdt ze door, keert om mij verrot te schelden en te bedreigen met de dood.

Ben wel wat gewend, maar dit slaat alles. Wat een asociaal takkemens zeg! Zij rijdt een leaseauto, dus mocht ze schade hebben interresseert het haar niet.

Moest ff hart luchten. Tjongejongejonge wat een volk. Iemand oom zo iets heftigs mee emaakt?

Groetjes

2. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Lease? Heb je een belletje naar de baas gedaan?

3. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Ik vermoed lease: nieuwe renault geloof megane en ze zag er uit als zo'n zakenvrouwtje. Heb haar kenteken en ga vanavond informeren

4. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Zou ik zeker doen. Nu is dat waarschijnlijk nog iets waar een werkgeven niet zo snel over valt, maar je hebt ook wel eens mensen die met een bedrijfsnaam groot op de auto stunts uithalen waar de honden geen brood van lusten. Dat wordt meestal niet gewaardeerd door de baas. :D

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    dat weet je dus niet. misschien is het wel een gewone hardwerkende vrouw die al haar zuurverdiende centjes aan die auto heeft uitgegeven. neemt niet weg dat ze niet aso heeft gereageerd maar zelf reageer je ook niet echt netjes nu;)

6. rums

rums Niet meer actief

Niet netjes om door rood heen te rijden. Maar om dan vervolgens eigenlijk het zelfde terug te flikken in het 4 voudige nee dat is echt heel onbeschoft!
    Gisteren werd ik rechts ingehaald op een 70 km weg door een audi die ongeveer 120 reed. Schrok me kapot had 'm niet aan zien aankomen :S

7. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Jou snap ik echt nooit. Iemand probeert een ander te verwonden, de manier waarop kan zeer ernstig letsel tot gevolg hebben, en bij pech kun je de begrafenisondernemer gaan bellen. Is jouw reactie nu echt: "je mag niet klikken"?

8. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Tja, als je niet door rood had gereden was er niets aan de hand geweest!
    Ik kan begrijpen dat de vrouw geschrokken is en je dat duidelijk wilt maken, maar dit is ook wel een beetje extreem van haar.
    Maar om nou een kenteken te noteren en erachteraan te bellen, voor iets wat jij in eerste instantie veroorzaakt hebt, vind ik ook te ver gaan..

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik beken; ik ben ook agressief in het verkeer! Gelukkig zit mijn rijinstructeur naast mij en doet hij superrelaxed en lief, maar af en toe kan ik flink schelden op 'iedereen' die zich op mijn weghelft bevind, want ik vind het leren rijden nog steeds soms wel lastig op bepaalde punten en wil dan gewoon geen andere extra onnodige handelingen hoeven doen die JIJ veroorzaakt. Dus wanneer er iemand het verklooit, hoor je mij ook flink brommen. Maar ook daadwerkelijk iets 'terug doen'.

Hallo, hoe kinderachtig ben je dan? :D

Ik brom gewoon en mompel wat binnensmondse vloeken. Zoals verleden week. Ik reed in een 30 km-zone en reed pas 15 km/u ofzo. Springt er alsnog een kind zomaar de weg op waardoor ik keihard moest remmen en de motor daarna direct uitviel. Serieus; zie je die grote blauw-met-witte-letter-L op mijn dak? Ben je levensmoe ofzo? :x

Foei... Gelijk tien jaar ouder; schrok me rot. Ja, dan mompel ik wel iets ja.

10. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    niemand heeft ook gezegd dat jij mij moet snappen. ;) plus daarbij lees je niet goed want ik zeg ook dat die vrouw aso heeft gereageerd maar de zogenaamde conclusies die ts trekt hoeven ook niet zo te zijn.

11. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    dat bedoel ik dus. die vrouw heeft zich afgereageerd waarschijnlijk. niet netjes idd maar zou het lekker laten rustten. wie weet wat je je anders nog allemaal op je nek haalt om zogezegd idd te gaan klikken

12. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik ben het hier mee eens!

13. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    gelukkig maar dat er mensen zijn die mij wel snappen :)

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
  15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

waarom reed jij links dan? :) Als die audi je rechts kon inhalen met een snelheid van 120 km/u is er genoeg ruimte op de rechterbaan?

16. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Een goede zakenvrouw koopt geen simpele megan hoor. Mijn man was voorheen accountmanager en nu projectmanager. Heeft altijd llease gehad. Kom niet uit een ei ofzo hoor.

17. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Rest reageer ik straks, op mobiel reageren is niet handig

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Enig idee wat een megane RS of GT kost?

Juist

19. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Gebaren, afsnijden, bumperkleven, schelden, doodsbedreigingen...? Je denkt dat de TS liegt daarover, of is het gewoon een kwestie van interpretatie? Misschien werkt ze wel keihard, maar dat maakt dit gedrag echt niet acceptabel.

20. Koningsgezin

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Ja, jij ook?

Deel Deze Pagina