zoals de titel al zegt, wat eten jullie op jullie werk? nog tips voor gezonde snacks die makkelijk mee te nemen zijn? ben zo inspiratieloos de laatste tijd..
Ik eet gewoon kwark en fruit tussendoor, smiddags crackers met een puntje smeerkaas. Niet echt spectaculair
Wij hebben een hele luxe schoolkantine en ik bestel altijd een salade. Zeker naar de zomermaanden toe hebben ze elke dag een andere luxe salade. kantine is ook wel eens dicht en dan maak ik thuis zelf een salade om mee te nemen of kant n klare vd super of een pakket om zelf te maken vd albert heijn. K ben echt dol op salades. Ben die boterhammen beu na al die jaren!
ohh ja ik kan natuurlijk gewoon salade maken om mee te nemen, goed idee soms denk ik te moeilijk.. haha en qua kleine snacks voor tijdens de koffiepauze?
Ik eet vaak 2 boterhammen met avocado of een salade van avocado, tomaat, komkommer, gekookt eitje en dan nog een klein blikje tonijn òf huttenkase
Twee sneetjes brood met mager beleg en een paar worteltjes, stuk zoete puntpaprika, een stuk komkommer oid. In de koffiepauze meestal ook een snee brood met mager beleg en een stuk fruit. 's Middags een of twee volkoren crackers met zoet danwel hartig beleg, maar net waar ik zin in heb.
Tussendoor: Komkommer Cherry tomaatjes Punt paprika Avocado Rijstewafel Fruit Lunch Gekookt ei + crackers met iets erop, smeerkaas, avocado of rookvlees. Of een salade Soms een cup a soup of noodles.
Meestal heel simpel brood met beleg. Af en toe de overschot van de vorige avond. Als dessert meestal een 0%-fruityoghurtje. Koffiepauze hebben wij niet. De koffie of de thermos staat in 't keukentje en iedereen vult bij als ie dorst heeft en neemt het mee naar zijn bureau. En wie de laatste tas neemt, zet nieuwe . Heel af en toe is er iemand zo gek om een pak koekjes of fruit mee te nemen en naast de koffiezet te leggen. De meesten bij ons eten 's middags gewoon brood met beleg. Soms es een broodje (dat we zelf moeten halen bij de broodjeszaak 10 minuten verder). En er zijn er ook altijd een aantal die als voor/bijgerecht zelfgemaakte soep mee hebben. We hebben een microgolfoven. Hier geen kantine, we moeten alles zelf meenemen. Alleen water, cola-light en koffie is er vrij voorhanden.
Wij lunchen altijd gezamenlijk op het werk. We halen broodjes of gewoon een halfje bruin en volkoren beschuiten en crackers en allerlei beleg. Niks bijzonders, maar wel lekker en gezellig.
Dit zo'n beetje, gewoon tafel vol met brood en broodbeleg, van alles wat. Koffiepauze doen we niet aan, geen tijd voor
Ik neem zelf simpele belegde volkoren boterhammen mee, en neem vaak wat soep of een bakje salade erbij. Of ik neem wat pasta mee en gooi dat in de magnetron in de kantine. Niet echt spectaculair dus
We hebben een vrij uitgebreid buffet maar eigenlijk altijd 3 boterhammen, meestal 1 met ei en de rest met kaas/vlees, en een handje druiven/mandarijntjes.
Jeetje wat eet iedereen veel op het werk. Ik neem drie broodjes met kipfilet mee en daar heb ik genoeg aan.