20.000 op zijn goedkoopst. 300 lease per maand. Voor dat geld heb je niet een veel grotere/luxere wagen, prima zet voor een zakenvrouw. Maar waarom is dat zo'n punt?
Denk dat ze op de (lease) auto doelde. Ze denkt vast dat ik uit een ei kom en het zakenleven niet ken. Een goed bedrijf, waarbij een werknemer een vertegenwoordigende functie uitoefent krijgt in 99% van de gevallen een leaseauto. Daar hoef je niet zelf een auto voor aan te schaffen uit 2012 in die waarde maar goed, off topic.
Mocht er schade en letsel komen, heeft zij zo een andere auto. Ik moet kromliggen om een nieuwe. Zo'n punt zoals jij het noemt vind ik het verder niet en was wat mij betreft de lease off topic. Maar jij weet vast alles beter. Vast ook miss perfect
Nee zij krijgt niet de prijs voor beste chauffeur vrees ik, maar ik zou er niet achteraan bellen. Adem in adem uit en let it go Overigens heb je bij een leaseauto gewoon een eigen risico hoor, dus schade zelf maken en zonder problemen doorrijden zit er niet in
Je komt wel zo over eigenlijk, bevooroordeeld en onwetend. Niet elk bedrijf geeft de managers automatisch een lease wagen. Een groot bedrijf waar ik jaren geleden werkte als manager en consultant, gaf geen leasewagens aan de managers en consultants. Dit bedrijf vond het namelijk milieuvriendelijker om een aantal zuinige hybride wagens aan te schaffen die we konden reserveren als we naar een klant toe gingen. Ik snap dat nooit zo, die houding van "mijn man is dit/zegt dat, dus dan is het waar". Wat je verkeerssituatie betreft, heel schofterig gedrag van die dame, maar vond je het verstandig om te gaan autorijden als je zo moe was dat je een rood stoplicht voorbij rijdt? Versuft autorijden veroorzaakt net zo goed grote ongelukken.
Jeetje wat een grote mond zeg, natuurlijk is het niet goed te praten wat die vrouw doet.. Maar met 70km door rood karren omdat je maar 2 uur geslapen had die nacht, waarom in hemelsnaam in een auto stappen? Je bent dan net zo erg als een dronken bestuurder, je had zo een heel gezin dood kunnen rijden.
Met 70km door rood? In een bocht? Yeah right. Ik reed later pas 70km/h hoor. 70km/h door een bocht kan mijn panda niet hoor. Ben niet levensmoe ofzo
Denk je werkelijk waar dat er "zomaar" een nieuwe auto komt? Je betaald vaak een eigen bijdrage, waar veel geld in kan zitten. De rest is verzekeringswerk. Hetzelfde dus als wat jij zou moeten. Oh nee, in dit geval niet omdat JIJ fout zit om door rood te rijden. Je hebt gelijk, jij moet dan kromliggen.. Maar door hoe jij reageert lijkt het me niet alsof jij "alleen maar" door rood reed. Oh, en alles beter weten? Ik heb even gegoogled
Nou dat laatste weet ik niet wanneer je in die toestand in de auto stapt? En bocht of niet, dat kan ik niet opmaken uit je tekst.
On topic: als ik 70km/h rijdt en wordt met 120km/h welke rijstrook ik ook rijd ingehaald wordt, terwijl je het niet verwacht, schrik ik ook Joyce, haha ben je niet uitgestapt om het kind de les te lezen? weet dat ook nog met rijles. In een 50km/h zone gewoon. Viel een oudere dame voor mij. Schrok me rot! Door rood rijd ik eigenlijk nooit, behalve vanmorgen dan. Was al geschrokken toen ze op me af kwam rijden met een noodgang! Toen ze later zei dat ik door rood reed, schrok ik nog harder. Wat slaapgebrek al niet met je doet dus. Levensgevaarlijk! Zie regelmatig hier mensen door rood rijden. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om erom agressief te worden. Je brengt niet alleen jezelf en de overtreder in gevaar. Ook je andere weggebruikers. Daar vergissen mensen zich nogal in.
Ik weet niet hoe ik gerageerd had. Zou mij vreselijk rot schrikken als iemand door rood rijd en op mij af komt. Ik zou je ook laten merken dat je niet slim bezig was. Alleen wel op een andere manier als die dame in kwestie! Ik vind het heel erg dat je in zo'n toestand gaat auto rijden en andere weggebruikers in gevaar brengt. Wat als het wel een aanrijding tot gevolg had? Mensen zoals jij die zich overschatten rijden er veel rond en dat gaat vaak maar even goed. Wat dat betreft mag jij van geluk spreken. En als je melding gaat maken van haar vertel je dan gelijk dat jij door rood reed en eigenlijk niet achter het stuur had moeten zitten.... Oh en wat doet het er toe in wat voor auto zij reed. Een mensenleven is niet te vervangen...
Slaap wel vaker slecht hoor, maar dit is mij nog nooit overkomen (en hoop dat dit de laatste keer is ben me kapot geschrokken)
Het was een wijze les idd. Heb net auto keurig laten staan en ben met ov terug gegaan. Auto haal ik morgen wel weer op
Dat iemand boos wordt en heftig reageert als een ander door rood rijdt, daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen (ik kan ook goed schreeuwen achter het stuur als iemand mij laat schrikken ). Maar... Wat deze dame doet gaat echt alle perken te buiten, doodsbedreigingen? Kom zeg, daar kun je zelfs aangifte van doen. Klassiek gevalletje roadrage, zijn officieren van justitie dol op tegenwoordig .
Op welke rijstrook je ook rijdt? Als ik rechts rij en ik rij 70 en wordt ingehaald met 120 schrik ik niet hoor. Kwestie van goed spiegelen. En ik heb ook wel eens een net pakkie aan en mn haar opgestoken en makeup op en ik ben ook geen zakenvrouw. Dus zolang het niet zeker is dat iets een leaseauto is doet helemaal niets ertoe en kan iedereen wel gaan speculeren maar al WAS het een leaseauto. Dan nog is haar gedrag niet normaal. Ok dat jij door rood reed was niet handig maat iemand is wel erg kinderachtig bezig om dat zo te laten merken zeg.