*Niet alles gelezen* Zij is misschien agressief in het verkeer, maar als ik jouw bericht lees, vind ik het ook behoorlijk agressief hoe jij dingen opschrijft. "Takkewijf" is nou niet bepaald, hoe ik direct iemand zou noemen die mij wat 'aandoen'.
Dat had je je van te voren moeten bedenken. Voor hetzelfde geldt rij je iemand hartstikke dood. Mijn opa is door een slaper dood gereden. Heb er geen goed woord voor over.
Ja er zijn zoveel aso's tegenwoordig... Heel wat jaren terug heb ik het eens samen met mijn ex gehad, wij reden volgens een auto niet snel genoeg door op de linkerbaan toen wij in aan het halen waren.. Helemaal bumper kleven enz. Uiteindelijk voor ons rijden en steeds remmen enz en uiteindelijk ons op de vlucht strook gedrukt.. Stapt die gek uit de auto met een grote staaf en slaat zo op de auto van mijn ex! Dat was wel heftig.. Wij snel doorgereden en onderweg de politie gebeld die hebben hem daarna helaas niet meer kunnen vinden...
Wat noem jij een goede zakenvrouw? Veel van mijn collega's rijden een Megane. Ik niet. Vind ze verschrikkelijk lelijk Niet altijd, hoor. Mijn werkgever betaalt mijn eigen risico. Maar dat wil niet zeggen dat IK dan minder voorzichtig doe. On topic. Als je zó moe bent, moet je niet achter het stuur kruipen. Maar goed, dat door rood rijden was een fout. Wat die andere vrouw deed, was een keuze. Ze kóós ervoor om meerdere malen een zeer gevaarlijke situatie te creëren. Dus in mijn ogen nog slechter. Jouw reactie daarop overigens ook, door te remmen toen ze achter je zat.