Hoi Hoop dat ik het hier goed plaats. Ons zoontje heeft een nieuw bed (kun je 2 van maken) en er moet een 80 matras in nu hebben wij alleen nog een 90 mn zwager (die rookt) heeft nog 2 x80 matrassen liggen die nog niet heel oud zijn. Deze mochten we hebben voor Jarno zijn bed.. (voor een paar jaar tot ie goed zindelijk is was het idee) Nu wil ik deze er op leggen ruik ik me toch een rooklucht.. bah bah bah Ik ben zelf astmatisch en m`n zoontje heeft hier dus ook hoge kans op.. M`n man wil geen nieuwe kopen en ze goed laten luchten maar ik wil dit echt niet.. krijg het al benauwd als ik ze ruik.. daar laat ik mn zoontje toch niet op slapen?? Jullie reactie.. laten luchten en gebruiken of nieuwe kopen... Groetjes, Dani
ik zou persoonlijk toch echt een nieuwe kopen. Helemaal omdat je aangeeft dat de kans op astma zeker aanwezig is. ( en dit zegt een roker ) Liefs
Ow getsie, zou acuut nieuwe kopen. Vind dat altijd zo vies ergens een rooklucht in ruiken. Volgens mij krijg je dit met luchten er ook niet uit.
Haha dank jullie wel dames.. Ik ga dus echt op zoek naar een nieuwe! Zal wel ff op manlief in praten. Heb ze nu op een klein kamertje (soort inloopkast) gezet met t raam open en stinken!! Zal em daar vanavond es ff in duwen we roken allebei niet dus weg ermee! normaals bedankt voor jullie mening en reactie!!
Misschien chemisch laten reinigen bij de stomerij. Wel kijken hoe duur het is indd en anders als nog naar nieuwmatrasjes kopen. Je zegt dat je maat 90 hebt he en 80 nodig heb waarom laat je er geen stook af halen en dan een matras beschermer er om heen. Het zijn maar ideetjes trouwens
Getsie, ik zou het matras met rooklucht niet gebruiken, hoor. Maar ik wil sowieso geen 2e hands matras. Niet voor mezelf, en ook niet voor mijn dochtertje. Als je de aanbiedingen even in de gaten houdt (bijv. bij Beter Bed) kun je voor een leuk prijsje een goed matras kopen. Als je het matras toch wilt houden (als je er niet uitkomt met jouw man) is het misschien nog een idee om hem te reinigen met een stoomreiniger. Daar heb ik goede verhalen over gehoord.
bij ikea heb je voor weinig een goed matras. Voor nog geen Eur 50 hebben wij er van de week een gekocht voor mn zoontje. Hij weegt nog niet zo zwaar en dan zijn die matrassen prima.
o gadver! astma of niet ik zou meteen een nieuwe kopen en het andere matras aan je man geven... hoezo wil hij geen nieuwe kopen!!!!
mja ook hier geen discussie... wij vinden het beiden namelijk stinken snap het idee van je man wel.. maar als je beetje goed kijkt hoeft het niet heel duur. zeker omdat ze nog klein/licht zijn hoeft er geen heel dik matras in uiteindelijk.
Getsie. Nee, een nieuwe zou het hier worden. En zo duur zijn die nu ook weer niet. Bij Leenbakker hebben ze ook goede voor niet veel geld.
Mijn man mag dan naast de mannen van mutsevluts en Vlinderbloem in die boom kamperen, hier komt dan ook een nieuw matras