Hallo, welke muziek/cd's draaien jullie voor jullie 5,5 jarigen. We hebben nu vooral K3 en Kinderen voor kinderen. Jullie nog ideeen?
CD's van de Sprookjesboom in de auto. Thuis zet ik eigenlijk niet echt muziek voor ze op. Ik zing meestal zelf. Als de oudste van school thuis komt met een liedje, dat ik nog niet ken, dan zoek ik het op op Youtube en speel het daar ook vaak op. Momenteel is zijn de liedjes van familie vinger erg popupair ("Daddy finger, Daddy finger, where are you?")
Hier veelal mijn eigen muziek en de radio (3fm). Ik word kindermuziek al snel zat Mijn jongens worden allebei heel blij van 'Happy' van Pharell: samen lekker dansen. Mijn oudste zoon vindt 'shake it off' van Taylor Swift ook geweldig, gaat hij gelijk dansen. Ik heb verschillende afspeellijsten in Spotify, voor elke stemming heb ik wel wat.
Onze kinderen zijn momenteel fan van het vliegerlied. Komt door de carnaval Verder idd kinderen voor kinderen. Oh en niet te vergeten 'laat het los' van Frozen. Absolute top hit hier.
hier ook de sprookjesboom cd`s kinderen voor kinderen i.d. Kareltje en Sjonnie is ook heel grappig ( vinden wij zelf ook grappig.. ) Maar ook wel eens Herman van Veen Ik heb ook 2 cd`s van Bert en Ernie en Hekselien
Kinderen voor kinderen K3 Frozen. Zelf vind ik dat ook een heel mooi nummer. verder zingt ze met mijn muziek mee. Ik zing dagelijks. Geen muziek die opstaat. Merk dat ze het goed oppikt het zingen. Super leuk.
mijn meiden zijn ook gek op de minidisco muziek... Hokey Pokey - Theo Theo - Ik spring op en neer - etc... van die vakantie animatie nummers . Lekker actief meedoen..
Liedjes van Kids Marketeers (lievelingsliedjes, dierenliedjes, etc), album van Frozen (die is 'grijsgedraaid'), Sprookjesboom albums, mini disco.
Hier ook veel eigen muziek, na 3 keer k3 heb ik het wel gehad moet ik zeggen. De kids vinden het ook heel leuk en dansen lekker hoor.
Nick en simon, (dochter kijkt altijd the voice kids en bij elk kind dat moet kiezen, zegt ze "ik zou nick en simon kiezen" hihi)
CD's met de 'gebruikelijke' kinderliedjes, verder Elly&Rikkert, Jip&Janneke, CD's van de serie 'lievelingsliedjes'. K3 vind ik echt vréselijk, dus die dan weer niet