Agressief tijdens zwangerschap..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Saffira29, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Wat een heerlijk topic :)

2. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    oh wat herkenbaar!! momenteel is het weer wat geluwd, maar de eerste 3 maanden van de zwangerschap was ik ook heerlijk labiel en soms niet te harden voor mijn man....sindsdien roept ie ook dat we hierna geen kinderen meer nemen....:)

wat mijn man wel bij gebleven is, is blijkbaar een keer dat ik weer eens moeilijk liep te zeuren over iets wat hij niet goed zou hebben gedaan, ik mijn excuses maakte en in dezelfde zin weer overnieuw begon met mijn beklag haha....

verder probeer ik me altijd erg in te houden naar hem en ook buiten houd ik me erg in hoor...anders zou ik idd wel iedereen uit willen schelde soms of idd voor de voeten willen rijden met winkel karretjes :p

heb eerlijk gezegd het lef ook niet het echt te doen haha...

toen ik hier begon met lezen dacht ik ook dat het erin zat omdat we allemaal een meid verwachten, maar die vlieger gaat al niet meer op aangezien er ook zijn die een zoon verwachten hihi...

3. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben best wel rustig als ik dit allemaal zo lees...Werd ik maar wat assertiever vd hormonen, haha! Ben van nature al wel een driftkikker hoor, maar dat het nu veel erger is geworden, nee, niet extreem. Houden zo die laatste 2 maanden!! haha!
    Ik kan er alleen niet tegen als ik tegengewerkt word door dingen zoals een computer, stofzuiger, of wat dan ook. Ik smijt de spullen nog net niet uit raam, maar het scheelt niet veel...LOL
    Ook man is soms heel irritant! Als hij me te hard op mn bips slaat(voor de lol), kan die soms een keiharde mep terug verwachten(op zijn wang, haha!). Ook flauwe grappen kan ik soms niet hebben. Of als ie door gaat zitten zagen, mij op de kast wil krijgen, grrrrrr!
    Oja, en andere mensen op straat, in de winkel, voor je op de weg, ik kan ze wel doodschieten als ze maar een beetje irritant zijn in mijn ogen!

4. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Oef, ik dacht al dat ik raar was :)

Hier zijn in week 32 fotokaders gesneuveld en heb ik 2 dagen cola van de muur gepoetst :) en uh het ging over een meningsverschil over ETEN :)

Oh en gek word ik ook van mensen die niet uitkijken in de winkel waar ze lopen.. :$ en zondagsrijders op zaterdag ofzo.. oh en als mijn stiefzoontje van 6 weer eens zeurt over die stomme wii dan moet ik mij echt inhouden. Hij kan echt uren zeuren dat hij daarop wilt.. gelukkig heeft mijn vriend dat snel door en grijpt hij in. :)

5. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Dáár kan ik ook niet tegen, als je geirriteerd bent en dat manlief dan ook nog gaat lachen!!!:x:x:x

6. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Ik zou willen dat die van mij lachen zou....die gaat er serieus op in....nou dan is het echt OORLOG dan ben ik woest dat hij serieus durft tegen te spreken.... hij snapt er niks meer van.

7. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    hahaha ik lees even mee..is voor mij namelijk ook errrrrug herkenbaar. Om letterlijk NIKS wordt ik boos. Alles wat mn man doet is bij voorbaat niet goed..de arme schat. Wordt idd ook snel agressief om de kleinste dingen..voorbeeld; computer die vast loopt, telefoon die een verkeerd woord met automatische woordaanvulling kiest :p.. tsja, het zullen de hormonen wel zijn. En blijkbaar ligt t er niet aan dat t erger is bij de zwangerschap van een meisje, want ik ben zwanger van een jongen hihi

8. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Mijn vriend zegt overal maar ja, nee en amen op. Om mij zo tevreden te houden....

En ook daar wordt ik dan boos over! Dan roep ik tegen hem "heb je geen eigen mening ofzo".

Hij zei afgelopen weekend heel zacht ohhhh nog 7 weken! Hahaha

9. Mezmerized

Mezmerized Actief lid

22 jun 2013
    280
    0
    0
    NULL
    Zuid Holland
    haha geweldig topic.. en heeeel erg herkenbaar ook..
    Ik merk het zelf dat ik ook om niks boos word, of helemaal in tranen uitbarst.. pfff hormonen rare dingen.. haha

10. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Wow! Wat ben ik blij dat ik dit onderwerp toch maar even aangesneden heb! Hahahahaha..

Ik zit hier met een grote glimlach jullie verhalen te lezen...

Wat ben ik bij dat ik niet de enige ben!!! Hahaha :p

En wat heb ik een medelijden met mijn mannetje en die andere mannetjes... (Klein beetje maar hoor! Hahaha)

Mijn vriend gaat er dus ook heel vaak serieus op in en kan zich niet in mij verplaatsen. Nu verwacht ik ook echt geen wonderen hoor, of een man die alles maar pikt (daar zou ik namelijk ook gek van worden) maar af en toe een beetje begrip, of ff een kroel zo van: tis al goed schat! Nee hoor, hij vertikt het.. Ggggrrrr ;)

En dat schelden op zijn tijd ook gewoon even lekker is probeer ik ook heel veel mensen uit te leggen. Vooral als ik m'n ABN weer even flink NIET aan het gebruiken ben en alles er uit gooi zeggen mensen, maak je nou niet zo druk... Waarop ik weer zeg: IK MAAK ME NIET DRUK! Ik wil gewoon even heerlijk schelden..
    Soms lucht het zo op.

Maar denk wel dat ik, als de kleine er is, toch snel een keer een dagje uit voor ons samen in moet plannen en hem moet laten weten dat ik toch ook nog wel erg lief kan zijn.... Hihi..

11. love7

love7 Actief lid

12 sep 2012
    497
    69
    28
    Vrouw
    NB
    Ik heb daar oook echt last van!!!! Kan mensen wel de grond in stampen soms

12. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Haha boos op apparatuur herken ik ook, heb al 2joysticks kapot gegooid, haha mijn man is gelukkig net zo een driftkikker dus kan mij het niet kwalijk nemen:p.

13. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

sorry maar moest even lachen om jullie verhalen:).

bij onze eerste zwangerschap was ik ook zo erg. heb zelfs in een ijszaak mijn ijsje naar mijn man gegooid omdat hij het verkeerde ijsje had besteld. en heb ook de laptop op de grond gegooid:).

mijn man wilde bijna van me scheiden;).

14. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    ja heel herkenbaar. toen man lief mij commentaar gaf op het eten dat ik gekookt had, heb ik zijn eten in de vuilnis geflikkerd met de mededeling dat hij echt niets anders meer kreeg, ;):)

15. Justme1985

Justme1985 Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.028
    641
    113
    HAHAHAHAHAHAHAHA ooohhh gosh ik zie dit zo bij mij gebeuren

16. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Hier heb ik trouwens hardop om moeten lachen!! Hahaha..
    Cola van de muur poetsen.. Ow ow ow.. Dat had ik willen zien!

Sja, kids kunnen irritant zijn. Mijn dochter is nu ook iets sneller de klos, maar probeer wel eerlijk te blijven.
    Moeilijk als mevrouw werkelijk in alles al een beginnende puber is op haar 10e... Pffffff ;)

17. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Mamazeyad: whahahaha... Ge-wel-dig!! Niet het scheiden, maar het ijsjes verhaal, :p

Wolchu: zou ook zo iets voor mij kunnen zijn!!!! Hhahahah..
    Mijn vriend heeft altijd commentaar want hij kookt eigenlijk liever zelf, maar pas om 18 uur thuis en zo lang gaan wij niet wachten.
    Dus van de week heb ik al een keer geroepen dat ie op moest donderen uit de keuken..! :-O
    Ik heb letterlijk staan stampvoeten voor hem....
    Zo eigenwijs als hij is, bleef hij gewoon in de keuken.. :-/

18. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

haha ja saffira, kan daar nu ook heel hard om lachen. maar op dat moment was ik echt woedend:(. alleen maar voor een ijsje.

19. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat herkenbaar alle verhalen, zal ze straks eens aan VL laten lezen!

20. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste enorm last van gehad. Zo erg dat ik een gat in de muur heb getrapt tijdens een discussie. Kon de discussie niet winnen en werd echt woedend... Trapte zo een gat in de muur.

Ook de politie gebeld omdat vriendlief en een vriend van hem muziek draaiden en deze niet zachter wilden zetten. Stond echt niet hard, maar IK had er op dat moment last van. Om 22.01 belde ik de politie omdat mijn vriend de radio niet zachter wilde zetten... Hoe erg is dat?

Ook reed ik na (nog) een discussie weg om even tot rust te komen. Ik parkeerde mijn auto in de polder voor een weiland. En ja hoor, toen ik weg wilde rijden reed ik mijn hele auto vast, kon niet meer voor of achteruit.
    Dwars als ik was weigerde ik mijn vriend te bellen. Mijn ANWB pas lag thuis. En wilde niet naar huis bellen. Uiteindelijk is de vader van een vriendin gekomen om me eruit te slepen, haha! Heeft al met 4,5 uur geduurd. Mijn boze bui was over... Kan er nu echt om lachen, maar het lachende gezicht van mijn vriend toen zorgde bijna weer voor een woedeaanval... :D

Deel Deze Pagina