Agressief tijdens zwangerschap..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Saffira29, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Daar zitten we nu toch? :D

2. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Hahaha idd.. Dames, gewoon alle frustraties eruit gooien hier!
    Plus alle leuke verhalen graag... :p loop sinds ik dit topic heb aangemaakt regelmatig met een smile op m'n gezicht. :)

Ik zei gisteren al tegen m'n vriend: kijk, je bent niet de enige die het zwaar heeft! Waarop hij natuurlijk gelijk zei: arme mannen! Zie je nu hoe zwaar wij het hebben..?
    Nou, over zwaar gesproken.... Wie moet zich 9 maanden lang inhouden omdat elk karweitje al te zwaar zou kunnen zijn voor je lichaam? Wie komt er tussen de 10 tot 20 kilo aan? Wie heeft er last van der bekken doordat alles weker word? Wie word er beurs geschopt door dat kleine wondertje? Wie kan der veters niet meer strikken omdat er een buik in de weg zit? Wie moet er een kind baren..? JUIST.. Wij!! Dus geen gezeur over hoe zwaar mannen het hebben... :p

MAAR: in alle eerlijkheid, ik zou er geen seconde over na denken om te moeten ruilen! Ik voel elke beweging.. Ik mag mijn kind op de wereld zetten.. Ik kan mijn kind zelf voeden..

Ruilen? Nee, voor geen goud!! Haha.

3. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Echt geweldig dit topic! Blij om te zien dat ik niet de enige ben.
    Alhoewel ik sommige reacties zo :$ heb gelezen. Ik heb het sowieso de eerste maanden veel erger gehad. Nu ben ik stukken rustiger.
    Ik kwam ook nooit voor mezelf op liet altijd over me heen lopen, ook op het werk zei ik niet gauw wat ik zelf ervan vond of over iets dacht.Daar heeft de zwangerschap toch verandering in gebracht. Ben veel assertiever en zal me werkelijk een worst interesseren wat iemand ervan denkt. Heb het zelfs als positief punt op mijn functioneringsgesprek gekregen haha :D Mijn vriend spaar ik al de hele zwangerschap en kreeg gister nog een compliment. De rest kan de ty*** krijgen. Zo dat is eruit :)

4. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    ik moet ook echt uitkijken dat niet ontplof tegen anderen mijn lontje is namelijk zeer kort. zo zag ik net de buurman zijn snoeiafval in mijn tuin gooien. mijn eerste reactie was naar buiten stormen. maar nu denk ik dat ik wacht tot hij zijn tuin op orde heeft en dan pleur ik het weer over de heg heen. ;)

en mensen die voorkruipen ergens kunnen ook een hele lading verwachten. heb ik normaal al geen goed woord voorover. en nu al helemaal niet. :x

pfff als ik dit schrijf word ik spontaan weer boos hihihihi.

5. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Haha ik heb dat als ik hier lees wat sommige mensen doen of waar men zich hier over irriteerd. Dan denk ik ja daar irriteer ik me ook mateloos aan en dan spelen de hormonsters alweer op. Soms borrelt het me zo erg dat ik het niet eens meer allemaal op kan noemen.

6. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Dat iemand zijn snoei afval bij jou in de tuin dumpt is ook ronduit aso zeg!!! Toen ik het las voelde ik gelijk al irritatie opborrelen...

We zouden maar met z'n allen in zijn tuin gaan staan.. Al die zwangere buikjes... Woedend.. :-O die man krijgt een hartverzakking!! Hahaha

7. Weet je waar ik ook boos van kan worden? :p Als ik aan mijn man vraag of hij iets voor me wil doen en hij doet het niet direct...

'Wil je even de vuilniszak buiten zetten?' ML: ja hoor.... Ik: NU!! :x

8. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Die man emigreert gelijk naar de Sahara hahahaha.

Mijn buurman doet dit ook wel eens, maar ruimt het ook weer op, dus daar zit ik niet mee.
    Zit hooguit met de andere buurman, zomer komt er weer aan (hoop ik toch onderhand), en dan gaat ie bbq-en......wordt lachen als ie onze honden weer gaat etteren met vlees en ik zwanger met gierende horrormonen....;)
    Denk dat vl dan een witte jas gaat bestellen hahahaha

9. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Buiten al mijn andere ergernissen, heb ik dit dus ook!! Hahaha

Als ik vraag of hij iets wil doen zegt ie ja om vervolgens op zijn krent te blijven zitten..... JA, NU GRAAG!!! :p

Ow ow .. Wat een horrormoontjes hebben wij (sommige) vrouwen toch! ;)

10. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Haha wij zijn toch echt van een andere planeet tijdelijk. Nooooit met een zwangere in discussie gaan of tegen haar in gaan. Dat kost je letterlijk je KOP!! :D

11. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Dat zouden ze bij onze hond ook niet moeten doen... Gelukkig kan dit ook niet omdat de tuin aan beide zijdes dicht is.. Maar toch.
    Enige voordeel is dat ik er zelf niets van zou hoeven te zeggen! Gheghe,,
    Wij hebben een Amerikaanse stafford teef, ontzettend lief.. Maar bedenk jezelf 100x voordat je haar gaat pesten! Hahaha

Steenbokje: andere planeet is wel toepasselijk ja! Probeer m'n vriend ook steeds uit te leggen dat ie niet in discussie moet gaan, maar hij is net zo stront eigenwijs als ik... Momenteel even geen goeie combi! Haha

Sasjuh: als iemand het weer opruimt is het voor mij ook geen probleem...
    Maar ik ben heel benieuwd nr het vervolg van wolchu haar verhaal! Hahaha..

12. kyrajoyka

kyrajoyka Lid

27 jul 2012
    86
    0
    0
    almere
    Wauw meiden echt hilarische verhalen!!!
    Bij de meesten ( ik leg op bed in me eentje ) heb ik keihard hardop zitten lachen gewoon ge-wel-dig!

Ik heb het zelf ook vanaf 9 weken eigenlijk al. Niet zo zeer tegen VL maar tegen de rest van alle andere mensen wel, zo heb ik in het begin heel erg dwars gelegen met mijn moeder als ze dan iets tegen mij zei wat haar niet aanstond zei ze "zulle de hormoontjes wel zijn" dan schoot ik uit me slof en dan ging ze zielig zitten doen en dingen zeggen zoals "waar heb ik dit aan verdiend" achteraf denk ik nu wel is ik was ook wel erg hard voor der maarja dat krijg je ervan als je dwars gaat doen en bemoeit met een zwangere waarbij net de hormonen door haar lijf gieren:p:D

Laatst op vaderdag, waren we gezellig met de hele familie op bezoek bij mijn vader. Mijn broer en zusje hadden mojito's gemaakt dus ik neem lekker een slokje voor de smaak van me broer:D Schiet m'n 21 jarige kinderloze nog steeds feestende en drinkende zusje toch uit haar slof, hoe ik het wel niet in me hoofd haalde om te drinken! nou dan begrijp je wel wat er toen gebeurde he, k heb haar nog net niet de schutting overgegooid haha!

Ook zoiets vreselijks irritant: mijn schoonzus (vrouw van mijn broer), die even elke keer als ik langsloop in me buik gaat prikken en me bolle noemt! op een gegeven moment was ik het zat (schoonzus is niet bepaald de slankste) zeg ik tegen der IK PRIK JOU TOCH OOK NIET ALLEEN MAAR OMDAT JE EEN DIKKE BUIK HEBT!!!!!!! hahahahaa:D iedereen was er stil van.

Dan hebben we ook nog het schoonzusje ( het zusje van mijn vriend) hebben ook pas een kindje gekregen. (even tussendoor ik heb verder niks tegen dikke mensen hoor maar als je mij fuckt fuck ik jou lekker terug!) die is dus niet echt bepaald slank ze is eerder gewoon echt megaDIK. Die roept dus constant Bolle of olifant, eerst liet ik het gewoon over me heengaan maar op een geven moment kan je dat gewoon niet meer, Dus toen zei ze het weer en ik zeg heerlijk kort door de bocht: "ik kom er tenminste nog vanaf"
    Best wel lullig van me maar ik kon er echt even niet meer tegen!

"Zo das eruit" hahaa:D

13. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

#73 Vlindertjuh1987, 3 jul 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2013
    Ik ben ook een ongeloofelijk onuitstaanbaar kreng de laatste tijd, kan echt helemaal niks hebben. Best sneu voor mijn vriend eigenlijk, want die is regelmatig de pispaal!! Ik kan echt helemaal uit me plaatje gaan om niks en ineens heel erg boos of verdrietig worden. Ik ben zowiezo al iemand met een kort lontje, maar nu is het wel heel erg. Maar zo te lezen hebben veel meer meiden/vrouwen er tijdens de zwangerschap last van en zijn er meer partners de pispaal haha!!

14. Ik had vorige keer nog bonje met mijn tante...

Ik vertelde dat we samen een bevallingscursus zouden doen, omdat mijn man niet zo goed tegen bloed kan en snel in paniek raakt als ik pijn heb. Dus om hem voor te bereiden, zeg maar... en dat ik hem er liever bij had dan de verloskundige... Zegt ze echt zo: tsja, ik zou de verloskundige er maar de hele tijd bijhouden met zo'n watje als man...

Nou, ze mag blij zijn dat het op een verjaadag was, anders had ik haar toch gekeeld... :x Beetje zulke dingen over mijn man zeggen, die doodsbang is, maar daar keihard aan wil werken voor de bevalling. ROTWIJF :x

15. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    hahahahaha... Je hebt gelijk, dat wij onze mannen afzeiken en knijpen mag wel, maar een ander: no way!! :p
    Verjaardag of geen verjaardag, ik had er even een lelijke opmerking toegeworpen..

Kyrajoyka: Dat laatste had zomaar een opmerking van mij kunnen zijn!!! Ik zou er ook doodziek van worden als iemand continu olifantje of bolle tegen me zei.......... Dus ik vind dat je groot gelijk hebt! hahaha
    Nu moet ik wel zeggen dat de meeste mensen in mijn omgeving mij wel kennen en ik normaal al niet op mijn bekkie gevallen ben, dus zeggen dit soort dingen dus niet. De enige die het te voorduren heeft (meestal) is mijn vriend of mensen die ik niet ken (of mij kennen). :D

16. Sowieso kent ze mijn man amper... Iedereen heeft altijd zijn mening over hem klaarstaan, omdat ie (net als ikzelf, trouwens) heel gevoelig is en sneller van streek dan gemiddeld... Dan wordt ie een watje of een zeikerd genoemd. Maar niemand heeft door hoe ontzettend lief, zorgzaam en attent hij is. :x Bah!

17. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    toen ik van de eerste moest bevallen (hij zag ons weg gaan met maxicosi) en even later terug kwamen omdat ik nog niet vergenoeg was, stond meneer doodleuk de heg te snoeien die op onze tuin staan! :$ blijft gewoon een klojo! hij dacht natuurlijk dat red ik wel voor ze terug zijn. en voelde zich betrapt. hihihi.

daarnaast heeft hij ook gedreigd vergiftigd vlees over de heg heen te gooien zodat mijn honden (waar hij geen last van heeft omdat ze niet in de tuin poepen en plassen en niet blaffen) ziek zouden worden of dood gaan. :x geloof me met mijn hormonen ben ik flink uit mijn dak gegegaan. ook probeert hij mijn dochter wakker te houden ´s avonds door te gaan boren ect maar ze slaapt toch overal doorheen. ;)

wordt tijd dat hij in het bejaardenhuis terecht komt

18. love2beme

love2beme Actief lid

7 jul 2012
    259
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende
    noord holland
    Herkenbaar 2 dagen geleden knallende ruzie met mijn buurman
    Een oude zeur meestal kan ik het wel verdragen maar ik ontplofte zo wat.
    Heb het de dag erna wel weer goed gemaakt pff hormonen he.

19. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Vuren
    Bolkje: herkenbaar... Die van mij is ook wat gevoeliger. :)
    Maar over je ventje moeten ze gewoon hun mond houden. Simpel als wat..

Wolchu: :O ik zou gek worden zeg!!! Wat een vervelend mannetje..!! En dan druk ik het nog zacht uit.. Echt heel erg aso.
    Vind het knap dat je je nog kan inhouden, als iemand zoiets flikt als het om mijn beesten of kind gaat dan weet ik niet waar ik toe in staat zou zijn.... Maar prettig is het niet!

Succes met zo'n buurman zeg, word je ook niet vrolijk van.
    Kan je geen schutting plaatsen of iets waardoor je iig in de tuin geen last meer van hem hebt..?

20. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Die van mij kan er anders ook niet tegen, met de bevalling kon ie het anders wel goed hebben, hij zei zelf ook dat het voor hem totaal anders voelde en hij er voor mij en de kleine wou zijn hoe dan ook.
    Ik vind het super dat je mannetje dat voor jullie doet hoor!

Deel Deze Pagina