Blaasontsteking?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Setteke, 27 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hoe weet ik of mijn kleine meisje blaasontsteking heeft? Mijn dochter heeft sinds een paar dagen dat haar plasluiers anders ruiken, het stinkt zeg maar. Verder merk ik niks aan haar. Geen koorts, ze is vrolijk, speelt lekker en eet goed. Wat denken jullie?

En stel dat ik haar urine op wil vangen, dat moet dan met zo'n plakzakje, maar hoe kom ik daar aan?

2. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    moet ze ook vaker plassen? tenminste denk je dat ze dat moet. is natuurlijk niet echt te checken.
    ja ik zou het in een potje opvangen. op een potje laten plassen en dan wat in een schoon potje doen.
    dan kan het ook ingeleverd worden.

succes.

3. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ik heb hetzelfde bij mijn zoon, had er ook een topic over geplaatst, de meeste mensen waar dit ook bij voorkomt geeft de "schuld" aan het merk pampers. Maar ook wij willen de urine toch voor de zekerheid laten checken, alhoewel ik niet het idee heb dat ie iets mankeert, net als jou dochter is ie verder vrolijk en alert.

succes!

4. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Justin heeft 1 keer blaasontsteking gehad, hij was toen 5 maanden, maar toen heeft ie week in ziekenhuis gelegen want hij had 40 koorts en sliep alleen maar, kon m zo goed als niet wakker maken...
    ALs je het echt niet vertrouwd kun je wat urine opvangen enn aan de assistente van de ha vragen een testje te doen?

5. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    zon plaszakje hebben ze bij apotheek

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.065
    113
    Een plaszakje kun je gewoon bij de apotheek halen. Je moet wel alles heel goed schoonmaken voor je het zakje aanbrengt, anders kan de uitslag vertekenend zijn.

Hier ook een tijdje gedacht, maar gelukkig bleek er naar verder onderzoek in het ziekenhuis niks aan de hand te zijn.

7. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Bij Lotte heb ik ook een tijdje niets gemerkt, alleen stinkende plas. Alleen na een tijdje ging ze dus wel koorts krijgen, dus meid, laat het ff checken. Opvangzakje kun je bij de apotheek halen.

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties. Vanmiddag weer een flinke plasluier verschoond die normaal rook, dus ik kijk het nog even aan.

Deel Deze Pagina