hallo, ik had een vraagje bij hoeveel mensen komt het daadwerkelijk voor dat je een jongen of een meisje krijgt wat klopt volgends die geslachtskalender?(leeftijd en maand van conceptie) groetjes westlander anders zou het ik een jongetje verwachten meisje is ook van harte welkom hoor
bij mijn collega kwam het niet uit! Volgens mij is hier wel een topic over, moet je even op zoeken invullen!
Bij klopte het ook niej meidd... volgens de kalender zou ik een meisje gaan krijgen maar de echo liet tog egt een jochie zien... belangrijkste is tog dat het helemaal gezond is en of het nu een jongen of meisje is dat maakt niej zoo veel uit tog?/
Bij mij staat dat ik weer een meid krijg, maar van begin af aan op alle echos is het toch duidelijk een kereltje hoor hihi dus bij mij kloptie niet!
bij mij klopte het niet zou volgens die kalender en meid krijgen maar het wordt toch echt een jongen ..
Bij mij klopt het ook. Ik heb altijd gedacht dat ik een meisje zou krijgen. Maar vanaf het begin van mijn zwangerschap denk ik een jongetje. Op de echo's is duidelijk een jongetje te zien. Groetjes Carina
Bij de 1e 2 zwangerschappen klopt ie bij ons wel! Bij de 3e weten we nu nog niet... Anders zou het dit keer een meid worden....