Agressieve partner

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Brie, 9 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brie

Brie Actief lid

22 apr 2016
    136
    0
    0
    Oei.ik ben een paar dagen niet op dit forum komen lezen :)
    Er zijn nog veel reacties bijgekomen.

Hij is ondertussen 'gekalmeerd' als in: hij accepteert dat ik hem eruit heb gezet en dat hij eerst serieus aan zijn eigen moet werken vooraleer hij nog maar een kleine kans krijgt om een relatie op te bouwen met zijn kinderen.
    Ik word ook echt goed geholpen door de verantwoordelijke instanties hier in Zweden en de rust is aan het terugkeren.

Hoe meer ik er over nadenk, hoe zekerder ik ben van mijn besluit.

En voor alle speculaties hierboven, mijn eerste kindje heeft al dubbele nationaliteit en dat wil ik ook zo voor mijn tweede kindje.
    Dan kunnen ze later zelf kiezen welke nationaliteit ze willen.
    En ik heb het voogdij alleen over m'n zoontje, en dat gaat ook zo zijn voor m'n tweede kindje.
    Dat houdt in dat ik mag gaan en staan met de kids waar ik wil, zonder zijn toestemming.
    Moest er ooit een zaak van komen dat hij voogdij wilt, dan heb ik nog steeds deze situatie achter de hand (is officieel dossier van opgesteld) en de kans dat hij voogdij kan eisen is best klein.
    Ik wil ook niet vooruit lopen op de feiten.

2. neyomi

neyomi Actief lid

1 dec 2015
    275
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed gedaan en dapper

Logisch dat je twijfelde. Hij probeert jou te manipuleren zodat jij denkt dat jjj de oorzaak bent. Voor ons lezers is het makkelijk te zeggen van: wegwezen daar!
    Ik ben ontzettend blij dat je voor jezelf maar bovenal jouw zoon en kind op komst deze stap genomen hebt echter zou ik in dit geval beter terug naar België gaan..

Maar goed. Heel veel wijsheid toegewenst. Bescherm je kinderen. En onthoud dat jij supertrots mag zijn op wat jij heby gedaan. Je bent een goed persoon! Een liefdevolle moeder die opkwam voor haar kids. En een lieve trouwe partner voor hem..maar er zijn grenzen..en t is goed dat jij hebt gezegd: tot hier..en niet verder met jouw daad.

Succes

Deel Deze Pagina