Geen groot vierkant shirt, maar licht getailleerd en een klein beetje elastisch. En niet al te kort. Man heeft een lang bovenlichaam. En hij draagt maat xxl. Ik zoek dit om een shirt te laten bedrukken. Wat vinden jullie een fijn merk?
Eigen merk van de WE hebben mooie getailleeerde t-shirts, zeker niet te kort, lichte stretch en je kan kiezen uit v-hals en ronde hals! Mijn man en zoon hebben die in vele kleuren voor onder sweaters, hoodies en vesten en zoon onder trainings/jogging pakken.
Mijn man is qua postuur het tegenovergestelde (klein van lengte, maat S), moet ik erbij zeggen. Maar qua mooie, iets getailleerde en elastische basic shirts, bij voorkeur met V-hals, draagt hij graag Distrikt Norrebrø.
Gaan deze ook lang mee? Ik vond hema fijn maar de laatste lichting is na een jaar ofzo al kapot bij de halsboordjes
Ja man heeft sommige shirts ertussen zeker al 3 jaar. Zoon heeft elk jaar nog nieuwe gehad tot nu toe ivm groeien.
Welke shirts van de WE zijn lang? Tot nog toe hier enkel shirts die ongewassen precies pas waren, dus ik ben er wel benieuwd naar, dan hebben ‘we’ wat meer keus!
Bij de Action heb je ook basic witte T-shirts in zo'n plastic verpakking. Mijn man vindt die fijn voor onder hemden normaal, juist omdat ze wat langer zijn. (Hij is ook smal van postuur).
Ik vind die qua lengte toch niet overhouden moet ik zeggen. Bij mijn man is dat altijd krap aan. Heeft misschien een langer dan gemiddeld bovenlijf? Geen idee. Is 1.90 en draagt maat m of l.
Hier dus ook. Soms ongewassen op zich nog wel oké, maar na het wassen echt te kort helaas. Nu enkel nog Girav en via Highleytall.
Ja precies en ik was ze altijd voorzichtig, maar is geen gezicht meer. Mijn man heeft een paar van de zeeman die beter zitten.
Mijn man heeft ook die van de Action, 1x een shirt gekocht om te proberen en de kwaliteit viel me echt niet tegen! Heerlijk stofje, 'zacht' en elastisch, blijft mooi in de was.