Hier doet 'ie het ook al de hele dag maar half. Ik kan steeds wel alles in mijn mandje doen en een tijd kiezen, maar dan de bestelling niet afronden.
Niet hapert hij al een tijdje. Vorige week kon ik niks doorstrepen of verwijderen of een product toevoegen. Dan moest ik hem steeds opnieuw opstarten. Nu gaat het redelijk. Tijd voor een update...
Hier doet ie al dagen weinig. Heb vanochtend een half uur erover gedaan om 3 boodschappen toe te voegen aan mijn bestelling. Op de site staat dat de problemen bekend zijn en dat ze eraan werken.
Ja grr ik kan mn bestelling voor dinsdag niet aanpassen en daar zitten twee flessen champagne in omdat ik mn bezorgmoment wilde aanpassen. Daar leef ik natuurlijk niet een hele week op.
Wij hadden gisteren inderdaad ook moeite met onze bestelling, uiteindelijk is het ons allebei 1x gelukt wat aan de bestelling te doen, dus ik ben zo meteen benieuwd hoe goed we de boodschappen hebben gedaan . Ik ga volgende week in ieder geval maar niet tot woensdag wachten (we hebben een vast bestelmoment elke donderdag)...
JA heel vervelend ! Vorige week kon ik op t nippertje pas mijn boodschappen aanpassen, ik zet altijd vier kratten bier erin als ik de bestelling aanmaak. Dus dat was een teleurgestelde man
Ik kon vorige ook mijn bestelling niet meer aanpassen. Dat resulteerde in iets te veel pakken koekjes gelukkig wel alle andere boodschappen die ik nodig had al in het mandje anders was het voor mij ook een krat bier en 6 flessen wijn geweest
Als werkt beter als je het via de website doet ipv de app. Bij mij tenminste. Dus misschien is dat een poging waard.