Als je geen vast bezorgmoment heb, dan zal je er niet meer tussenkomen. Ik heb al heel lang een vast bezorgmoment op maandag. Eerst tussen 18-20 dat is in maart/april veranderd naar 16-21 door de drukte. Als je nu wil laten bezorgen dan is er geen vrij moment te krijgen.
Dit wist ik niet! Handig. Nu maakt het voor ons normaal niet uit, mijn moeder past hier ‘s middags op en eet mee en ‘s avonds zijn wij toch thuis. Ze komen eigenlijk elke week rond 19 uur. Beetje jammer dat mijn man nu naar de Gal en Gal moet om te hamsteren
Het was afgelopen weekend al ellende. En de weken ervoor eigenlijk ook in het weekend. Foutmeldingen, toegevoegde boodschappen opeens weer weg, dubbelingen.. Ik heb n vast bezorgmoment voor dinsdagochtend en zal vandaag alvast maar beginnen voor de zekerheid. Er zal ook wel weer veel niet op voorraad zijn. Dat is niet erg als je het weet bij bestellen (dan kun je evt een ander merk kiezen) of als het iets betreft dat je nog niet dringend nodig hebt maar niets zo vervelend als op de dag zelf een mailtje krijgen dat je bestelde brood/groente/beleg/luiers/melk toch niet op voorraad was. De houdbaarheidsdata zijn soms ook wel heel beperkt de laatste weken vind ik. Kipfilet die nog 2 dagen goed is, of vla bijv. Ik heb al 4 jaar een bezorgbundel en heb dat nog niet meegemaakt. Is dat bij anderen ook zo of heb ik gewoon pech?
Echt slecht dat ze hun website niet beter aanpassen. Konden ze toch wel aan zien komen zeg pff. Las net ergens dat je geen reactie kreeg op je klacht, dat is wel echt slecht. Wij appen ze zodra man thuis is, en krijgen dan meestal direct reactie. We hebben al eens gehad dat man thuis kwam met vijf bakken ijs, en een heleboel frituur snacks. Dat bestel ik nooit, maar ja man dacht, feestdagen... Dus geappt we mochten het houden.
Nee, hier ook zo hoor. Helaas. Wel begrijpelijk nu het zo verschrikkelijk druk is, maar ik baal er wel van. Ik heb niet voor niks een bezorgbundel gekozen. Als ik dan alsnog naar de winkel moet, kan ik net zo goed niet meer bestellen.
Nee dat heb ik ook. Ik probeer nu telkens 2 bezorgmomenten in de week te pakken. Ik kies ook momenten voor etenstijd zodat ik gelijk dezelfde avond kan koken met de nieuwe boodschappen.
Dit gebeurt inderdaad de laatste tijd. Ik ga hier in het dorp sowieso al nooit naar de AH. Vreselijke winkel, nu helemaal! Te druk! Geen mondkapjes, personeel met Corona (mogen niet thuisblijven). Dus als ik extra spullen nodig heb ga ik naar de Aldi, daar haal ik sowieso een aantal producten per week. Maar dan één tasje en in 10 minuten weer buiten. Ik heb echt zo’n hekel aan grote boodschappen doen!
Ik heb mijn bestelling voor maandag ook gedaan. Mocht ik niet meer kunnen wijzigen zondag geen probleem. Het enige wat niet lukt is een nieuwe bestelling plaatsen voor over 3 weken. Even geduld nog maar dus
Ik heb maar een bezorgbundel genomen met vaste bezorgmoment, anders kom je er gewoon niet tussen. Voor de rest geen problemen met de ah.
Pfff ik ben er ook klaar mee. In het voorjaar al zo'n drama en nu ineens weer. Heb ook een vast bezorgmoment en een jaarbundel. Wil je nog snel wat aan je bestelling toevoegen krijg je tig foutmeldingen, vervolgens is dan de helft van je bestelling ineens niet meer leverbaar enz. Maar de grootste hekel heb ik toch aan het mailtje wat je krijgt wanneer ze aan het inpakken zijn en er toch iets niet leverbaar is, want meestal is dat dan net iets wat je niet kunt missen en je alsnog naar de winkel moet.
Nou het is hier uiteindelijk gelukt. Heel traag en kon steeds geen verbinding maken. Ook even gecontroleerd of mijn lijst er niet dubbel in stond achteraf aan de hand van jullie berichten. Ik heb ook een bezorgbundel. Maar hoe kies je een vast bezorgmoment?
Het is dat het een hoop sjouwen scheelt, wat ik niet meer kan. En dat boodschappen doen met een kinderwagen plus winkelwagen mij te ingewikkeld is. Hier zijn de problemen wel structureel. Ik ben verbaast als ik een keer geen mailtje krijg dat ze 1 of meerdere dingen toch niet kunnen leveren.
Wat vervelend Zeg hier zijn de leveringen gelukkig altijd wel in orde. Hoogstens een keer bevroren sla. Verder wel tevreden. Alleen nu dan niet dat de app niet goed werkt.
Maar daar heb je nu ook niet veel aan volgens mij. Dat geldt steeds voor 4 weken vooruit en bij mij is de eerste mogelijkheid pas over 3 weken (is al een tijdje zo, terwijl ik dan wel kan bestellen voor komende week) en dan kan ik ook nog eens alleen maar kiezen uit woensdag- of donderdagochtend.
Hier geen AH online bezorg gebruiker, maar van de Jumbo. Ook daar gaat het sinds afgelopen week ook weer mis. App loopt vast, of je voegt een product 6x toe en het staat maar 1x in je bestelling. Bepaalde producten zijn op, kom je dan achter als je de bestelling wilt plaatsen.