vieze luiers..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by bar, Jan 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Wat wij ons afvroegen toen we bezig waren net in de babykamer, wij hebben zn luieremmer gewoon een simpele, maar hoe doen jullie dat? Ik kan me niet voorstellen dat je daar zo de vieze luier in doet en dat laat zitten totdat hij vol is?

En je gooit hem ook niet in de vuilnisbak toch? er zijn wel van die dure systemen (napywrapper ofzo) maar die schijnen ook niet echt te werken of wel?

2. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ik gooide ze altijd gelijk in de vuilnisbak en echt stinkluiers knoopte ik eerst vast in een boterhamzakje of iets dergelijks.

3. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Ik heb ook zo'n simpele luieremmer en de eerste maanden kan dat rustig hoor , pas leeggooien als hij vol zit. Pas nu en Quinn is nu 4,5 maand gooi ik de poepluiers in de container buiten omdat ze wel heel erg beginnen te stinken.
    Maar dat is ook pas sinds een paar dagen.
    Je kan er ook voor kiezen iedere dag de luieremmer te legen.

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nou ik heb een gewone luieremmer en gebruik m als wasmand voor de vuile was van Iman...
    Nooit geen luiers ingedaan, gelijk in de vuilbak ermee!

5. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    meteen in de prullebak ,die luieremmers stinken als de nete..... jakkkkkkkkkk en me vuilnisemmer staat in me aanbouw schuurtje dus geen last van de lucht ;)

6. shanka

shanka Actief lid

Apr 28, 2006
    256
    0
    0
    almere
    wij hebben een nappy wrapper maar vind het zo onhandig tis ene hele gedoe om de dekslel aleen al open te krijgen met 1 hand dus ik heb gewoon de deksel eraf gehaald en een losse zak erin ik leeg hem ook pas waneer hij vol is en heb de emmer zelf op de gang staan in een bijhokje dus van geurtjes geen last

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb in de douche (wij hebben een douche beneden, dus daar verschoon ik Mitchell 9 van de 10 keer) een kleine pedaalemmer staan. Na een dag of 2-3 leeg ik deze. Het stinkt nog niet, dus dat werkt best goed zo. Als hij een hele grote poepluier heeft, dan gooi ik die gewoon meteen in de container. Die nappy wrappers enzo, dat vind ik eigenlijk onzin.

8. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    ik heb ook een nappy wraper gebruik hem niet, staat eigenlijk voor niets op Yassir de kamer. Ik gooi de luiers meteen in de vuilnis.

9. MarionM

MarionM Bekend lid

Aug 2, 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik heb een pedaalemmertje op zijn kamertje waar ik hem verschoon. Als de zak vol is dan gooi ik hem weg, meestal een keer per dag.
    De luieremmer gebruik ik om het badje te vullen en in leeg te laten lopen :)

10. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Me 2

11. tweety

tweety VIP lid

Oct 2, 2005
    10,054
    0
    36
    dordrecht
    de poepluiers knoop ik in een boterhamzakje en doe ze daarna in de luieremmer. in de emmer heb ik een pendaalemmer vuilniszakje zitten en leeg hem 1x pd. stinkt niet.

12. Niet meer actief

Heb bij de Kruidvat luierzakjes gehaald. Deze hang ik aan het kastje van de commode en na een dag luiers knoop ik het zakje dicht en hup de prullenbak in. Zijn licht geparfumeerd.

13. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    yep, die heb ik ook... :D

14. lykel

lykel Actief lid

Oct 26, 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    zo doe ik het ook.

15. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb een zak in de luieremmer, en die leeg ik elke dag.
    Vond die nappie dingen duur, en niet nodig,
    net als de ontkalkers, gewoon een ouderwets pannetje en klaar.

16. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

Feb 20, 2006
    1,232
    0
    0
    spijkenisse
    Wij hebben hier de daiper champ en die bevalt ons goed :D
    Geen vieze luchtjes hier, ik leeg hem pas als hij vol zit.

Had hem ook met die bloedhitte en geen vieze luchtjes hoor, maar toen was hij wel een stukje kleiner ;)

En je gebruikt gewone vuilniszakken, geen dure rollen!

17. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

Aug 12, 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Ik gooi ze meteen in de prullenbak.

18. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ik gebruik pedaalemmerzakken om in de luieremmer te doen. En als íe vol is, leeg ik hem. Ik heb trouwens geen last van vieze luchtjes, hor. Poepluiers of niet. Hij sluit supergoed af!

19. Selmama

Selmama Fanatiek lid

Oct 20, 2005
    1,766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik gooi ze meteen in de vuilnisbak.

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

ik doe na elke verschooning de luiers in een pedaalemmer zakje en dan gelijk in onze containers bij de voordeur buiten. perfect toch?

Share This Page