Aangezien ik hier al wel wat jaartjes rond wandel en ik weet dat sommige mensen het niet al te breed hebben dacht ik ik plaats het ook hier. Ons bankstel gaat weg, zwart leder. De banken zijn natuurlijk wel gebruikt en aangezien we 3 katten hebben zie je aan de zijkant (als je goed kijkt) kattenkrabbels maar de bank kan zeker nog wel wat jaartjes mee. 1 armleuning is ingezakt maar een kussen erop en je ziet het niet meer. Ik wil hem graag gratis geven aan iemand die het goed kan gebruiken. Hij is natuurlijk niet meer nieuw maar wellicht kan ik hier iemand blij maken. Owja wellicht handig op te halen in omgeving Amersfoort. En reageren via PB mag ook als je liever niet wilt dat andere ervan af weten.
Ik zit niet op FB en dacht en dacht er zijn hier meer dan genoeg meiden die wel een extraatje kunnen gebruiken!
Ik hoop het want gooi liever geen gewoon nog spullen die gebruikt kunnen worden op de storthoop. En als de banken bij iemand anders nog een goed leven krijgen ben ik gelukkig
Oeh ik heb pas een bank bij de spullenbank gehaald, de mijne viel van ellende uit elkaar. Mooie bank hoor, denk dat je er wel iemand heel blij mee kan maken. Super!