AH bezorgbundel

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 23 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Daldagenbundel voor een jaar is minder dan 2 euro per week, dan moet je natuurlijk wel op di, wo, do laten bezorgen, maar wel goedkoper dus. Als zaterdag je enige optie is, dan is het volgens mij nog steeds iets goedkoper dan die 2,50 wanneer je wekelijks bestelt (geldt wel alleen bij een jaarbundel denk ik).

Wij hebben al vanaf het begin een daldagen bundel en sinds die mogelijkheid er is (is nog niet zo lang) een vast tijdslot, nu wel heel fijn dus.

2. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.604
    8.353
    113
    Vrouw
    Ik kon net wel weer bij de bundel pagina, maar niet meer bij de vaste bezorg momenten. Is hier iemand waarvan een vast bezorg slot niet verschenen is?

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Als ik naar www.ah.nl/bezorgbundel ga en ingelogd ben, krijg ik dit te zien:
    Jouw persoonlijke bezorgmoment
    Helaas is het instellen van jouw bezorgmoment van de AH Bezorgbundel tijdelijk niet beschikbaar. We zijn hard aan het werk om dit zo snel mogelijk te verhelpen.
    Ik heb een vast bezorgmoment, maar kan dat nu dus niet inzien of wijzigen.

4. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.604
    8.353
    113
    Vrouw
    Ja dat krijg ik ook te zien. Maar ik vraag mij af of die ingestelde momenten nog wel gaan doorschuiven. Op dit moment kan ik alleen de komende twee bestellingen zien.

5. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Ik laat bezorgen op vrijdag, ik zie nog tot 10 april, dus nog drie vrijdagen. Volgens mij zag ik voorheen iets soortgelijks. Ik zal het eens in de gaten gaan houden!

Zonnestralen vindt dit leuk.
  6. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.604
    8.353
    113
    Vrouw
    Dan hoop ik dat die derde er vandaag bij gekomen is. Dan zou hij morgen bij mij moeten verschijnen.

7. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik kon inderdaad vandaag weer op de site en heb mijn bundel van 3 maanden omgezet naar 12 maanden. Ik had al een vast moment en dat is gewoon gebleven maar je kunt schijnbaar nu geen vaste bezorgmomenten instellen als je die nog niet hebt.

Wellesnietes vindt dit leuk.
  8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Een paar uur later was kennelijk alles tot 18 april open gezet en alles vol. Hoe dan?!

9. AuroraLeigh

AuroraLeigh Actief lid

22 okt 2019
    167
    312
    63
    Ik heb ook een bezorgbundel, maar helaas geen vast bestelmoment. Blij dat ik hier las dat ze alles hadden open gezet want dacht dat er steeds één dag beschikbaar kwam. Bij mij kun je nu reserveren t.e.m. 14 april en is er nog plaats vanaf de 8ste.

10. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Nog een vraagje aan iedereen met bezorgbundel. Het is me gelukt voor 3 maanden. Is er hierbij ook een minimaal bedrag aan boodschappen zoals de € 70 ondergrens met normaal bezorgen zonder bundel?

11. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    50 euro is het tegenwoordig, was eerst ook 70 met de bundel, dus ik dacht dat het sowieso naar 50 was verlaagd, maar blijkbaar alleen met bundel dus.

12. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.041
    17.010
    113
    €50 :)

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb al heel lang zo'n bezorgbundel, ideaal!
    Het is een stuk goedkoper dan los laten bezorgen.
    Je kan een vast moment per week reserveren (vooral nu erg handig dat dit vaststaat, je komt er niet meer tussen namelijk).
    Ik kan geen nadelen bedenken.

14. GossipGirlxoxo

Top dank je wel! En nog 1 vraag. Als je een keer je mandje vergeet te vullen dan komen ze gewoon dus niet? Of betaal je dan die minimale 50 euro?

15. GossipGirlxoxo

Ik kwam er vanmorgen nog tussen, mijn moeder en oma ook. Hebben nu alle 3 een vaste tijd en dag per week.

16. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Nee, dan komen ze niet. Je bezorgblok vervalt als je hem vergeet (ligt aan je tijdslot wanneer deze verloopt). Mijn tijdslot is altijd tussen 16-18, dan heb je tot middernacht om je bestelling te wijzigen, maar als je er niets in hebt gedaan, vervalt het slot al om 18.00 uur de dag ervoor.

Zonnestralen en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  17. GossipGirlxoxo

Dank je wel! Helemaal duidelijk, geef ik die uitleg ook nog even door aan mijn moeder en oma :thumup:

MamavanLieverd vindt dit leuk.
  18. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.330
    507
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik heb een bezorgbundel. Maar de website is gewoon druk bezocht. Nu kan je ook vaste bezorgtijd instellen. Gelukkig staat die vast de komende tijd. Ik zou rond 8-9 uur ‘s avonds even proberen.

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wanneet komt die vaste tijd erbij. Eij hebben sinds 1-2 weken een vaste tijd en kon tot 10-4 er inzetten nu, komt er dan automatische een neiuwe bij op 17-4?

20. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Je hoeft er toch niets in te zetten? Ik doe altijd mijn boodschappen ergens in de week van de bestelling erin. Ik kan in de app zien tot 16-4 (mijn vaste bezorgdag is donderdag), maar heb dus nooit boodschappen weken vantevoren er al in. En het blijft inderdaad gewoon doorlopen, behalve 1x instellen, hebben wij er nooit wat mee gedaan.

Deel Deze Pagina