Ik had een vaste dag gekozen. Nu verscheen er maar geen nieuwe bestelmogelijkheid in de lijn en stond die hele week open op de planning. Ik gok dat er vaste momenten uitgevallen zijn want alles was ineens mogelijk. Omdat die dag wel open stond op de gewone bezorgplanning heb ik met de hand een tijd en datum geselecteerd. Vervalt nu de wekelijkse verlenging?
Als het goed is niet. Tenminste, in december hebben we weleens een andere dag gekozen voor bestellen en dan niets in de vaste dag gedaan zodat dat moment vervalt. En dan staat die er wel gewoon weer voor de week erna. Maar ja, dat was natuurlijk wel voor deze topdrukte, dus ik weet niet of dat ook voor jou geldt. Misschien is er wat mis gegaan met vastzetten? Bij mij, als ik in de app naar mijn bestellingen ga, dan zie ik gewoon meerdere weken ingepland dus.
Misschien zit ik in een gebied waar ze het ICT probleem hebben. Dan ga ik het aankijken, en zolang er niks verschijnt maar gewoon handmatig tijden invoeren.