Ik gaf altijd Friso zo uit kraamhotel is bijgebleven. Veel comfort maar laatst overatapt naar standart. Sinds 6 mnd geef ik AH bio en dat bevalt goed behalve dat ik verpakking een klote vind. Het past niet in friso bewaarbus en scheppeb is een ramp. Voor zoveel ik weet is geen andere bewaar mogelijkheden voor AH voeding? Voordeel AH is dat het bio is en sommige stoffen zitten er niet niet als bij Friso. Stof dan bijvoorbeeld het klontjes weghaalt zoals in Friso, taurine etc. Kan vast geen kwaad maar AH bio is zelfs 1 euro goedkoper. Nu bij kruidwat mooi actie 2 euro korting dus ik denk terug overstappen. Maar lees ook dat nu met roze schepje is een soort nood voeding gemaakt omdat iets met productie van friso is. Ik twijfel dus zal ik overstappen omdat het niet past in bewaarbus of is het stom reden dan?
Je vroeg om een mening dus hou je vast Alsjeblieft doe normaal!!!!!!!! :x:x:x Alleen overstappen op WEDEROM andere voeding omdat het niet in een bewaardoos past??????????? Hoevaak heb je voeding gewisseld??? Ga wat nuttigs doen. Alsjeblieft.
Is wel een hele vreemde rede, weet je wel hoe slecht het is voor je kleine om telkens over te stappen? De darmen krijgen elke keer een klap, en dat heeft tijd nodig om het te verwerken. Dus nee, niet overstappen!! Ze hebben vast bij de action of blokker wel een bewaarblik waar het wel in past. Of kijk of je van iemand een lege bus nutrilon kan krijgen, dan kan je het daarin mikken.
Ik doe al mn voeding in een leeg blik/doos van nutrilon. Loop eens langs een kdv, die willen er vast wel 1 bewaren Groeie strart heeft ook fijne blikken!
https://www.google.nl/search?q=nutricia+bewaardoos&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=bgNtUoibF-SA0AXcrIHACA&ved=0CAcQ_AUoAA&biw=1024&bih=672#facrc=_&imgrc=kX6Fgdyc75gm-M%3A%3BajaYydXWMW4XRM%3Bhttp%253A%252F%252F94.143.208.169%252Fimages%252F61%252F6178687016.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fbewaardoos.blogspot.com%252F2011%252F04%252Fbewaardoos-melkpoeder.html%3B550%3B412 Deze hebben wij, wij gebruiken kruidvat eigen merk voeding daar zit in 1 pak 2x 400 gram, 1 zo'n pak van 400 gram past er in Wij vinden het ideaal
Die ah pakketjes zijn smaller en hoger past dus niet in bewaarbus. Andere bewaar blik of nutrilon is geen probleem heb ik in huis de bedoeling van voeding is bewaren het in die zilveren verpakking en niet ergens anders omgooien anders zou ik het al lang doen
Gewoon pak leegschudden in een goedsluitende Tupperware die je in het donker bewaart. Of zilveren zak omvouwen en een wasknijper er op. Maar je krijgt hoe dan ook van mij de briljanten-fles-award voor het aanleveren van de origineelste reden om van kunstvoeding te veranderen ooit!
Waarom niet gewoon omgooien in zo'n lege bus? Nutrilon of Friso heeft een lege lief bewaarbus. Sowieso te koop bij etos en kruidvat. Daar gooide ik de zakje poeder gewoon in om.. Niks mis mee toch? Of het nou in een zakje zit of een schone bus . Lijkt me in ieder geval een erg onzinnige reden om voor over te stappen. Deze dus;
hangt ervan af hoe oud je kindje is hoor, Lucas is nu 9 maand en het kan hem echt niet meer schelen welk merk hij krijgt. Hij krijgt ook karnemelk en amandelmelk en nog een deel BV, zijn darmpjes kunnen inmiddels wel wat hebben.