Mobigo of Storio? Peuter 3 jaar.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door LovelyDK, 20 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Welke hebben jullie? De Storio of de Mobigo?

Mijn zoontje van net 3 (maar wel redelijk bijdehand) krijgt 1 van deze beide op pakjesavond, maar ik twijfel welke. Ze zijn beide van 3-8 jaar, maar het lijkt dat de storio moeilijker is?

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ik lees mee. Sam wil de Storio graag hebben, maar ik twijfel nog.

Hij is trouwens bij de Makro in de aanbieding ;)

3. LovelyDK

Ik zag het inderdaad ja! Ik ben bang dat de storio hoog gegrepen is, maar waarom ik dat gevoel heb weet ik eigenlijk niet haha!

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Mijn zoontje heeft de storio voor zijn 4e verjaardag gehad, en ook hij is handig met dit soort dingen. Maar ik had hem niet op zijn 3de verjaardag moeten geven, dan vind ik het persoonlijk te hoog begrepen.

Ik ken die andere dan weer niet hoor, dus kan niet vergelijken. Maar vind voor de storio 4 jaar beter

5. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hoi,

Mijn zoontje heeft op zijn 3de verjaardag storio gekregen. Ik twijfelde idd of het niet te hoog gegrepen was, maar hij had hem erg snel onder de knie en wordt er steeds beter in. Nou moet ik zeggen, dat hij technisch aangelegd is en snapt dit soort fratsen heel snel.
    Als je mannetje en beetje handig is met technische snufjes dan heeft hij het snel onder de knie.

6. LovelyDK

Ja hij is wel heel handig. Mijn Iphone bestuurd hij bijvoorbeeld ook also het niks is. Wat me bij de storio een beetje tegenhoudt is het toetsenbord. Moeten ze daar al veel mee? Want dat gaat m nog niet lukken neem ik aan...

7. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Je hebt voor lang niet alles het toetsenbordje nodig. Voor spelletjes en kleuren bijv. niet. Het leuke van storio is dat je kindje meegroeit met dit apparaat en dus niet snel uitgekeken raakt. Ik vind het een aanrader.

8. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik heb storio gekocht voor sinterklaas
    Sander moet nog 3 worden.
    maar dus geen ervaering.
    hij wil graag op de pc en telefoons, maar mag hij niet, zo kan hij oefenen!
    brenda

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Wij hebben mijn dochter die 3 werd een mobigo gekregen. Op de Ipad is ze enorm handig maar de storio van mijn neefje van 5 is echt nog te moeilijk voor haar.
    Op de mobigo heb je ook allerlei verschillende "niveaus" qua spellen dus ook daar heb je de komende jaren nog plezier van.

Deel Deze Pagina