Heb het 1 keer met fruit van hoogvliet gehad. Heb het gewoon in de prullenbak gegooid want ik had er geen zin in om weer helemaal terug te moeten met beschimmeld fruit.
AH heeft de laatste tijd slechte tomaten en druiven Ik ben zeker al 3 keer terug geweest met tomaten en 2 keer met druiven Zo jammer
Herkenbaar Was gister bij de AH XL en op een pak "vers" gesneden kaas die bovenop lag stond een sticker 35% korting Maar hij was wel al 3!!!!! WEKEN over datum met de schimmel erop Ben er mee naar de dame vd kaasafdeling gegaan en gezegd " je kunt wel 35% korting geven, maar geeft er meteen een voedselvergiftiging bij ) enige wat ze zei was; "och ja" en gooide het pakje achter de toonbank (ze stond zelf voor de toonbank te vullen) Hoe ranzig.. Pap ook ooit bij de c1000 diepvries gehaktballen gekocht die bij thuiskomst 6 MAANDEN over datum bleken. Pap daarmee terug, zegt die filliaalmanager dat hij niet moet zeuren, want het was immers ingevroren dus dan konden die 6 maanden over datum geen kwaad pap heeft toen de voedsel en warenautoriteit op hen afgestuurd, want er waren wel meer dingen in die winkel over de datum Op een gegeven moment maakte we er een sport van wie er het meeste dingen over de datum kon vinden in die winkel, pap of ik
@Daantje, wat dacht je van in 2010 in de supermarkt staan bij het babyvoedingschap en een babypotje tegenkomen houdbaar tot ergens in 2007! 3 jaar over de datum slechts, babyvoeding nog wel. Ding ontplofte bijna.
Ik denk dat ik eruit geflapt zou hebben ja dat jij zo ruikt misschien maar wij niet hoor . Bij de appie in m'n oude woonplaats waren ook vaak spullen over datum, normaal staan de meest verse spullen achteraan, daar werd de nieuwe voorraad gewoon zo in 't schap gezet. Ik pakte mijn spullen dan ook altijd, na controle vd datum, achteraan uit 't vak. Meldde het altijd wel als ik weer wat vond maar volgens mij werd er niks mee gedaan. Toen ik een hele koeling vol pakjes boter van ruim 3 maanden over datum vond werd het me te gortig en ben ik voortaan bij een andere winkel boodschappen gaan doen .
Hier nog nooit problemen gehad bijde ah xl. Ze vullen vaak alweer snel aan! 1x een zakje sla 2 dagen over de datum gevonden, dit aangegeven en toen kreeg ik korting op mijn boodschappen!
idd, en dan worden ze ook niet gecontroleerd, terwijl ze bij de babyvoeding ideaal systeem hebben, rek naar voren trekken en dan kan je ze zo achterin in vullen (heb er zelf 3 jaar gestaan )
Wij halen over het algemeen de meeste boodschappen bij de C1000 en de Lidl. Bij de Lidl gebeurt het regelmatigdat de afbakbroodjes beschimmeld waren. Stond zelfs een keer bij de kassa,zegt de caissiere wilt u het nog meenemen of zal ik het maar weggooien? Had het deze keer niet zelf gezien dat ze beschimmeld waren. Na deze ervaring toch maar het afbakbrood van C1000 gaan kopen. Wil ik vorige week een afbakciabatta in de oven verwarmen loopt dat ding nog net niet de broodtrommel uit. Terwijl op de verpakking staat dat deze tot eind Maart is te gebruiken. Gaat mijn man terug naar de winkel ermee word er gezegd dat we maar beter moeten opletten als je zoiets koopt. Nou ik weet toch echt zeker dat dit nog niet was toen ik het kocht en dan had ik het zeker wel gezien. Heb toch maar even het hoofdkantoor gemaild of dit de normale gang van zaken was. Kreeg een mail terug met 1000 excuses en een waardebon van 5,00 euro vrij te besteden. Vleeswaar is daar ook regelmatig over de datum. Ik let daar dan wel op maar mijn man gooit zoiets gewoon in het karretje. Kom je thuis wil je het in de koelkast leggen staat er de datum van vorige week op.
Ja. En dat regelement is mijn werk Althans, schijnbaar niet in het filiaal waar jij je spulletjes kocht, waarschijnlijk in een ander filiaal. Het heet een code-boek, is een computer systeem waarin alle data staan van de producten. Ik spendeer er twee volle uren (en soms nog meer) aan op een dag om alle verse/zuivel/vleeswaren/houdbare producten te controleren, af te prijzen, of zelfs weg te gooien. Maar, een houdbaarheid tot mei 2014 staat dus dan ook echt zó in de computer. de computer stuurt je er dan niet eerder langs, dat is namelijk niet nodig. Echter weet die computer niet dat een verpakking misschien wel een gaatje heeft (Lucht erbij-> derving) en zal dit dus heus vaker voorkomen. Daarnaast doe ik dit werk nu een half jaar, en ik kom nog steeds producten tegen die ik nooit eerder zag of van gehoord had. En wat ik dan uit zo'n schapje trek........... Tsja, het is en blijft een enorme uitdaging. Zoals je het nu beschrijft klinkt het wel alsof er niet 1 vaste persoon is voor de codeboeken, dan ga je langs elkaar heen werken en krijg je dus dit soort misstappen. Ik zou gewoon terug gaan en je krijgt 100% zeker weten je geld terug!
Hier geen negatieve ervaringen met fruit en groente van de AH. Helaas wel met de plus, keer op keer beschimmeld spul. Daardoor zijn ze aan mij een klant kwijt. Ook Lidl is in mijn ogen niet altijd geweldig. Vanmorgen nog 6 pruimen weg gegooid omdat ze niet wilden rijpen en uiteindelijk nog steeds knoeperte hard zijn en liggen te schimmelen. Hier hou ik het dus toch gewoon bij het fruit en de groente van de Albert Heijn.
hier komt het regelmatig voor bij de AH. zo had mn zusje vorige week zo'n pakje met krieltjes. stond 3 dagen voor de uiterste datum al helemaal bol.... afbakbroodjes zijn af en toe beschimmeld. ver voor de uitgerekende datum. zusje heeft al een paar x chocoladepudding (van hetzelfde merk) open gemaakt waar de schimmel op stond. zeggen ze doodleuk bij de bali, "ja, dan is er lucht bij gekomen" hier zie ik bij de ah zeeeeer regelmatig voorverpakt vleeswaren wat gewoon helemaal verkleurd is. waar vocht in de verpakking zit of wat gewoon bol staat. vakkenvullers zijn bezig met het oude spul vooraan te zetten en hebben het notabene nog in hun handen gewoon boterhamworst wat bijna wit is terwijl het pakje er naast mooi roze is... vorig jaar had ik koolvis ES merk gehaald bij de ah om door de groentehapjes van dochter te doen. ik wil het pureren, komen er allemaal ronde balletjes boven drijven ik dat plak in een bak water gedaan en uit elkaar geplozen en er kwam nog meer witte zooi vanaf. piepschuim balletjes:x moest het opsturen en kreeg keurig een vergoeding..
Bij mijn ouders is er een jumbo AH geworden.. Mensen die er eerst werkten, vriendelijk waren en begroeten, kijken je niet meer aan, en zeggen niks meer.. Kan echt anders zijn hoor
Terwijl hier het personeel van de Jumbo echt onfatsoenlijk is! Zet er geen stap meer binnen sinds een paar keer uitgescholden te zijn door de caissières!