Hallo allemaal! Over een paar weken zijn ze klaar met verbouwen en nu zijn we dus op zoek naar gordijnen! We hebben 1.5 jaar terug een prachtig kleurenschema op laten stellen maar hebben daar geen gordijnen in meegenomen Vergeten! Het geld is op om nieuw interieuradvies te vragen dus vraag ik het hier Dit is het kleurenschema, hopelijk is het te zien. We willen graag "inbetweeners", lichte gordijnen die niet verduisterend werken. Ik zat te denken aan licht, oudroze of beige, linnen met een gouden glitter erdoor. Iemand nog andere tips of linkjes naar sites? Beetje budget zou fijn zijn. Alvast bedankt!
Ik zou voor een beige tint gaan die past bij de beige en taupe kleur op jouw kleurenschema. Wij zijn heel tevreden met Veneta. Makkelijk zelf te monteren en een scherpe prijs.
Eens. Ik zou je aanraden een afspraak aan huis te maken met een Veneta adviseur. Is kosteloos en vrijblijvend en je kan dan in huis alles zien, voelen en vergelijken. Heeft ons super geholpen voor onze woonkamer
Wilde ik ook zeggen inderdaad! Wij hebben ook gordijnen van Voordeelgordijnen.nl Je kunt gratis staaltjes bestellen, wel zo fijn!
Ik heb deze van VT wonen via Karwei en ik ben er altijd nog heel blij mee. We hebben gekozen voor een wave ophang systeem https://www.karwei.nl/assortiment/maatwerk-gordijn/p/C63822468?filter_name=2291#pdp Er is nu 25% korting en daarom heel goed betaalbaar. Ik stuur even een foto in PB.
O bedankt voor de tip! Ik wist niet eens dat dit bestond, daar gaan wij zeker gebruik van maken denk ik. @Dubbelgeluk Die zijn ook heel mooi! Ik wilde eerst een gordijnroede om het wat luchtiger te houden maar we hebben gordijnkoofjes laten maken en dan past een roede niet. Dus die wave is zeker een mooi alternatief! Dankjewel!
Veneta hebben wij ook thuis gehad! Heel fijne service, en we hadden de vouwgordijnen supersnel in huis...ongeveer een week later al!