Ben ik weer met gratis spulletjes (alleen verzendkosten). Ons huis word wat leger Ik heb: -Achmea kennisquiz nog in de verpakking -boek: op zoek naar het onbekende -Een knikkerbaan (deel staat op de foto) met gebruiksaanwijziging erbij wel zo handig -Vormenhuisje -8 buikbanden -Bruine positierok van Miss Etam maat 38 -Groen poppetje -Oranje tutpopje -1 persoons matrashoes -Vrolijk klokje -2 sambaballen en een muziekinstrument met bellen -Tas met een weg heb ook nog een auto erbij dacht ik -Spel met balletjes weet even niet hoe het heet. In hele mooie houten bak -Reis Twister Laat het maar weten of er wat voor je bij zit.
wat ontzettend lief dat je dat allemaal weg geeft zeg. Ik denk dat je hier iemand ownijs blij mee kan maken. Zijn leuke spullen maar hier ''gelukkig'' het niet nodig zal maar zeggen. Ook leuk speelgoed tussen zeg voor staks eventueel de sint en kerst of wat dan ook. Kortom vind het super tof en lief van je
ja klopt..kom er steeds niet bij om hem te legen hahaha. Als je wilt mijn email adres! Miranda191980@hotmail.com En ik zou hem heel graag willen, vind dochterlief vast een leuk kadootje voor de sint!! Je bent geweldig!!
oooo die weg, die zou sven helemaal geweldig vinden die is gek op autos, tevens is meppel wel af te reiden om af te halen, zodat het niet verstuurd hoeft te worden. oooooooo mocht je hem nog hebben, zou ik helemaal top vinden voor sven.