Ik weet niet goed of ik het juist plaats. Na een uitstrijkje met de uitslag pap3B heb ik van vanmorgen een lisectie gehad. Nu is het zo dat ik heel veel bloed en stolsols verlies, echt alsof er een kraan openstaat. Maak me toch een beetje zorgen. Wie heeft hier ervaring mee, hoe was het bij jullie na de tijd?
Als je je zorgen maakt even de afdeling gynaecologie bellen om te overleggen. Kan ook in de avonduren. Het is meestal niet de bedoeling dat het er namelijk uit blijft stromen.
ik heb het gehad in augustus, ik heb wel 2 weken gebloed. van wat ik me kan herinneren was het net iets minder als een ongesteldheid ik zou dus ook ff bellen voor de zekerheid.
Ik heb dat ook gehad na een lis alleen bleef het bij mij gelijk bloeden en kreeg de arts het bijna niet dicht dus mocht ik de hele dag in het ziekenhuis blijven. Als ik jou was zou ik toch ook wel even bellen!
Beetje late reactie, maar moest gelijk naar ziekenhuis. Had een slagaderlijke bloeding en kon gelijk de operatiekamer in om dit te laten dichtbranden. Door het vele bloedverlies lig ik nu nog in het ziekenhuis. Catheter er gelukkig net uitgehaald. Bah, wat is dat een naar ding. Voel me naar omstandigheden goed.
FIjn dat je hebt gebeld en dat ze het bloeden hebben kunnen stoppen. En dat je je ook weer redelijk prettig voelt, rustig aan nu! Even een recap op slagaderlijkebloeding dat was het denk ik niet gezien je daar geen grote vaten hebt. Maar ze hebben een klein vat geraakt wat daarna niet goed dicht is gegaan en waar je dus zeker als een gek uit kan bloeden. Helaas vaak genoeg gezien, meestal gaat het goed maar dit is een van de meest voorkomende complicaties bij deze behandeling.