Onder de "bonus" knop enorme sale voor kinderen&baby's! Ik heb er net voor 38 euro incl verzenden 11 baby artikelen,waaronder een winterjas,gescoord! Tuunte Fashion | Webshop
Bedankt voor de tip. Wist niet eens dat ze webshop hadden. Hier in de winkel was alles in de sale in verkeerde maten. Nu toch aantal dingen besteld. In de winkel ophalen is gratis, en je kan daar ook ruilen. Dat vind ik altijd wel prettig.
Ik kende deze nog niet, maar heb m'n eerste bestelling gedaan. Een winterjas, vast voor volgende winter. Leuk!
Yeay!! Heb ook net geshopt voor alle 3 kinderen inclusief wintejassen voor onder 50 euro... geweldig!! dank je wel!
YYZHU Kwaliteit is meestal wel goed, pasvorm varieert echter enorm. Ene keer valt het een maatje groter terwijl het de andere keer juist kleiner valt. (Just Small voor de jongens idem).
Ben enorm benieuwd naar de artikelen: nu 11 artikelen voor alledrie mijn meiden voor 58,- inclusief verzenden. Word je verwend van haha. Hopelijk is het ook echt allemaal wat
Ik heb net de bestelling binnen. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit, en de enorme korting natuurlijk! Ik had 9 artikelen, en was 39 euro kwijt inclusief verzendkosten. Ik kan het zeker aanraden om hier te bestellen.
Ze hebben weer kleding toegevoegd. Niet alleen voor baby's. De basic shirts heb ik bijna allemaal al gekocht