maar is het dan al gelinkt aan je bonuskaart of moet je iets activeren net als bij de kruidvat. ik zag de mail wel voorbij komen maar egrijp weining van die extra bonussen
in de mail staat dat de aanbiedingen al geactiveerd zijn voor je bonuskaart, je hoeft dus niks te doen
Ja het is niet voor iedereen geldig, je moet je bonuskaart activeren en dan kan je geloof ik aanvinken wat je interessant vind en daarnaast letten ze ook op andere aankopen die je met je bonuskaart doet (volgens mij) Dus voor mensen die deze aanbieding niet hebben gehad geld dit dus niet! Je zou wel kunnen kijken bij je persoonlijke account, daarin staan je exclusieve aanbiedingen. (Ik heb verder geen aandelen in de ah ofzo hoor)
Wat jmmr zeg. Is een geweldige aanbieding. kleine kans dus dat ik hem nog ontvang ookal heb ik mijn kaart vandaag geactiveerd
Is het nou echt voordelig om Airmiles erop in te leveren?? Ik lever mijn Airmiles vaak bij V&D in maar heb geen flauw idee wat daar een Airmile doet qua waarde
Even een vraagje, zou iemand dat mailtje door willen sturen...?? Heb wel extra aanbiedingen gekregen maar niet deze helaas, misschien kan ik alsnog de korting krijgen als ik naar AH ga en het mailtje laat zien (proberen kan altijd toch)
Geen probleem hoor. Als ik jullie mails mag dan stuur ik het door. Ik den dat kopieeren geen nut heeft.
Zojuist bij de AH pampers gehaald. Baby dry valuepack. Met airmiles en lihl bon. 2xmt 3 en 1xmt 4. Helaas van 4 geen nieuwe verpakking. Want daar zitten er nu meer in volgens mij. 8cent per luier!