heeft er iemand ervaring met de ha flesvoeding van de albert hein? wij gebruiken op dit moment nutrilon ha flesvoeding. maar als ze 6 maanden is willen we overstappen op ha flesvoeding van de albert hein. dit omdat het een stuk goedkoper is maar ook omdat de albert hein hier elke dag open is. heeft iemand ervaring met albert hein flesvoeding?
Bij mijn dochter heb ik altijd ah flessenvoeding gebruikt (eerst HA, en daarna vanaf 9 maanden de standaard) En nooit problemen of iets dergelijks mee gehad. Het schuimt ook niet zo ( wat bij nutrilon wel was) waardoor ze niet veel lucht binnenkreeg. Wat misschien wel wat minder is, is dat het in zakken zit. Ik heb een voorraadblik genomen die ik regelmatig goed schoonmaakte waarin ik de poeder in bewaarde.
ben ik het niet mee eens, ah is absoluut niet hetzelfde als etos. Over ah voeding ben ik HEEL tevreden, maar etosvoeding niet. Merkte het al aan de poeder, veel "plakkeriger" en loste veel moeilijker op! (heb comfort voeding) ah voeding dus een goede hit hier! om dezelfde reden als wat ts noemde!
Etos heeft het toch echt zelf bevestigd aan mij! De ingredienten en hoeveelheden zijn ook exact hetzelfde. (Alleen het GOS verschilt 0,2 gram, misschien dat dat wettelijk verplicht is om een andere naam te mogen dragen??? Geen idee.)
Ik ben overigens aan het overstappen op de HA van AH. We gaven tot nu toe nutrilon, maar het scheelt bijna 6 per pak. Over een weekje zullen we weten hoe het gaat (doe iedere dag een schepje meer AH voeding).
Wat raar dan?hier zelfs blind getest,had niks tegen man gezegd.maar hij zei het zelf:lost moeilijker op en ze spuugde meer. Noujs,misschien hadden we een verkeerd pak?
bedankt voor de reacties meiden. ik heb net een pak ha voeding van ah gehaald. nummer 2. ik zou graag volgende week willen beginnen en dan bij elke voeding een schepje nutrilon vervangen door ah voeding. is dit een goede manier of moeten we het langer afbouwen? en is het wel goed om hier volgende week mee te beginnen ze word de 28ste pas 6 maanden?
hier bevalt AH ook prima! K zou wel pas overstappen naar 2 als je kleine echt 6 mnd is geweest en ook al een beetje bijvoeding krijgt.
Onze kids krijgen ook voeding van de etos. Ben er ook tevreden over en het scheelt idd een hoop geld!