Ik lees hier vaker berichtjes van meiden die hier regelmatig te vinden zijn en waarvan de vriend of man vind dat ze er wat teveel mee bezig zijn. Ik heb dat hier ook gehad maar hij heeft nu ook zijn forum gevonden. Hij is nu regelmatig te vinden op http://www.ikvader.nl/. Speciaal een forum voor de aanstaande vaders waar ze hun ei kwijt kunnen of gewoon met mannen onder elkaar praten hoe ze tegen het vaderschap aankijken. Het is een ideetje misschien ? Hier in huis hoor ik nu geen gezucht meer zodra ik deze pagina oproep Groetjes Miranda
Haha wel grappig, heb een beetje op dit forum zitten lezen, kun je het ook eens van de andere kant lezen.
Ik heb ook even zitten lezen op dat forum maar het is wel leuk om te zien hoe zij de zwangerschap ervaren . Ik denk niet dat ik mijn mannetje erop krijg . Maar het is een leuke tip.
Nou, ik zal het vanavond eens proberen, of hij op een forum wil!!! Oh nee, vergeten: we zijn druk aan de klus vanavond
Heb de tip doorgestuurd maar ik denk niet dat hij daar op gaat. ik ga nu uitloggen en naar huis. Piglet
Ik kon de site al en heb het opgenoemd tegen mijn man. Hij lachtte me nog net niet uit.....hij heeft er geen behoefte aan. Het leek mij wel een goed idee.
heb net even met mijn man gekeken en we hebben met tranen in ons ogen gelachen om de herkenbaarheid! we lazen een stukje over een man die bij 25 weken klaagde over de hormonen en de onberekenheid van zijn vrouw, waarop werd gereageerd: nu pas????? haha, geloof dat mijn man er wel eens een kijkje gaat nemen en ws snij ik nu mezelf in mijn vingers hij heeft bijna vakantie dus ben bang dat ik straks mijn forumhobby moet delen (lees: één computer!)