Naar aanleiding van het topic over waar je spijt van hebt nu een topic over waar je absoluut geen spijt van hebt. Zo heb ik er geen spijt van dat we onze bruiloft niet uitgesteld hebben. Ik raakte tijdens de voorbereidingen mijn baan kwijt en ons spaarplan viel in duigen. We hebben serieus getwijfeld of we het niet uit moesten stellen tot we het geld bij elkaar hadden maar omdat we al best vel gepland hadden besloten we het door te laten gaan. Ondanks dat mijn vader ons geld heeft moeten lenen heb ik daar absoluut geen spijt van want 1,5 jaar na de bruiloft overleed mijn broer. Misschien hadden we de bruiloft wel twee jaar uitgesteld en dan was hij er niet bij geweest. Nu is het één van mijn mooiste herinneringen met hem erbij. Zonder hem was mijn bruiloft niet hetzelfde geweest. En verder heb ik geen spijt dat ik met een gezin heb gewacht tot ik er echt aan toe was. Ik heb nu veel meer rust in mijn kont. 😄
Absoluut geen spijt van ne leven zoals ik hen leef😊 Ben blij met de dingen die ij meegenaakt heb en aangepakt heb. Ik leer ervan en neen het mee.
Ik heb absoluut geen spijt van het houden van mijn kindje. Iedereen raadde het mij af, en ik zou spijt krijgen, enz.. Maar echt niet. Ik ben zielsgelukkig met m'n gezin.
Ik heb absoluut geen spijt van mijn besluit om voor een maagverkleining te gaan, zonder was ik nooit 80kg afgevallen en zwanger geraakt..
Dat ik mijn vriend heb toegevoegd op Facebook. We waren een paar jaar eerder uit elkaar gegaan, en ik was bang dat hij kwaad was op me om hoe het was gelopen, maar in plaats daarvan was het eerste wat hij zei dat hij nog steeds gek was op me. Nu alweer 5 jaar samen, en dolgelukkig met hem! En dat ik weg ben gegaan uit een relatie met huiselijk geweld. Ik had 6 jaar geleden nooit kunnen bedenken dat mijn leven er nu zo uit zou zien, ik was doodongelukkig, al mijn zelfvertrouwen kwijt, en ik ben stiekem heel erg trots op mezelf op wat ik in die paar jaar bereikt heb!
Ik heb van Veel spijt en zou veel anders doen.. Behalve jong mama worden! Dat zou ik meteen weet hetzelfde doen.
Ik heb een behoorlijke periode gedacht dat wij echt nog niet aan kinderen hadden moeten beginnen. Het was zo zwaar en onze relatie leed er zo ontzettend onder. Een vorm van spijt dus. Maar sinds een tijd besef ik me dat onze dochter krijgen het beste ooit was. Het is nog steeds zwaar omdat zij op verschillende vlakken een ontwikkelingsachterstand heeft, wij bezig zijn met therapieën en ze gaat naar een mkd. Maar ze is het zo erg waard allemaal.
Ik heb eigenlijk nergens spijt van. Ik heb zo n heerlijk leven. Laatste grote keuze was emigreren. Ben ik zo blij mee. Weg uit de sleur, veel geleerd over mezelf en anderen. De kinderen hebben een heerlijk (buiten) leven.Ik ben gelukkiger dan ooit.
Ik heb dit altijd al aan iemand willen vragen: wij hebben het wel eens over emigreren gehad. Sleur en het gejaagde leven in Nederland zijn daar twee redenen van. Maar als je in het nieuwe land eenmaal gesetteld bent, werkt en weer een "gewoon" leven hebt dan komt er toch ook weer een soort van sleur? Het blijft je leven met werken, de kinderen en 's avonds wat tijd voor hobby's of sporten. Of is dat niet zo? Wat is er zo anders na je emigratie waardoor je de sleur kwijt bent? En hoe zien je dagen er nu uit? Ik ben echt benieuwd. Door het overlijden van mijn broer en het gat dat er in mijn familie is ontstaan is het idee op de achtergrond geraakt maar nu het wat langer geleden is begint het toch weer te kriebelen om ergens anders opnieuw te beginnen. Ik hou van Nederland maar ik baal echt van al dat moeten, de regeltjes en het gejaag iedere dag weer.
Ik heb geen spijt dat we geëmigreerd zijn, beste beslissing ooit voor ons! 🎉🍾 En uiteraard geen spijt van het huwelijk met mijn geweldige man en de prachtige bijzondere kinderen die daar (na heel veel pijn en moeite) uitgekomen zijn. ❤️
@novastar. Waar wij nu wonen ontstaat niet zo snel een sleur. Er is zoveel te doen ( buitenleven, stranden, altijd warm). Ook al werk je hard, savonds is het nog warm en kan je van alles doen. Maar zal idd niet voor ieder land of iederw situatie gelden. Maar als je de kans krijgt/hebt zou ik het altijd aanraden.
Haha, het goede leven heh nikki. @ novastar, je leeft maar een keer is mijn motto. Is het niet wat je ervan verwacht had, kan je altijd weer weg. Doe luxe hebben wij gelukkig als nederlanders. Er zijn ook mens die hier weer gilend weggaan hoor. Maar voor ons is het ideaal zo.
Ook wij zijn geëmigreerd en heb daar absoluut geen spijt van. We woonden in Nederland al in een grote, leuke stad (Amsterdam) maar wonen nu in een nog veel grotere, leukere wereldstad. Het is hier ontzettend kindvriendelijk en er zijn zoveel leuke dingen te doen. Mensen zijn geweldig vriendelijk. Alleen het weer is soms wel vervelend. Maar ach. Verder geen spijt van het feit dat we onze bruiloft wél uitgesteld hebben.
Balen van Brexit. :x Heeft het nog gevolgen voor jullie? Ik ken expats daar die flink in de stress zitten......
Ja het is echt shit. In het slechtste geval krijgen we geen vergunning en kunnen we vertrekken Maar ik hoop dat we wel een vergunning krijgen!