Moet nog even kijken. Zag wel wat nummers voorbij komen die op onze kaart stonden maar lag gisteren met hoge koorts op bed dus had niet echt zin om de kaart er helemaal bij te pakken.
Niks gewonnen, maar die eerste ronde ging wel super snel zeg! Ik heb daarna maar even op internet gekeken want ik had maar 1 nummer meegekregen ofzo.
Oke hier een blondie ik snap er geen zak van... Ik heb op de eerste blz 5 vakjes open. Op de tweede 3 vakjes open. en nu??? Er staat u heeft alle 9 getallen op uw kaart zijn getrokken.. Gaat het dan om de 1e 9 getallen? hmmz misschien kan een iets snuggerder iemand me even helpen
Je moet alle 9 cijfers aangekruist hebben en dan heb je bingo. De snelheid van de bingo bepaald de prijs. Heb je bingo met de eerste 9 getrokken cijfers heb je een keuken en heb je je blaadje vol met trekking 15 dus het laatst getrokken nummer krijg je Volgens mijn thee kado. Daar tussen in tegoedbonnen en dergelijke. De snelheid van wanneer je je boekje vol hebt bepaald dus de prijs
Ik snapte er ook helemaal niets van toen ik net op de site keek, maar na de uitleg van de persoon boven mij wel.. Geloof ik Hier dus ook niets.
Wanneer zijn de eerste bingokaarten uitgereikt? Ik hoorde dit weekend nl pas van de actie en toen bleek de 1e trekking al te zijn.
In de binnenkant van het bonus boekje enkele weken terug. Weet niet meer precies welke week. Ik had ook niks trouwens hihi
haha..Oke dan.. Dus ik heb niet mijn boekje vol. Dus geen prijs.. Daar ga ik dan maar even vanuit!. Thanks!!
nog niemand wat gewonnen dus. Op welke artikelen krijg je een kaart eigenlijk? Had ook niet door dat ze vorige week al bij boodschappen gegeven werden. Niks van gezien in de winkel. Wist het doordat er in de folder 2 kaarten zaten.