in folder ook kaarten? nou hier niks gezien en ben gek op foldertjes altijd leuk ff op de zondag rond neuzen in blaadjes hihi
Hier 7 kaarten en niets gewonnen. Maar als ik het goed begrijp dan win je met de eerste 9 cijfers die getrokken worden en een volle kaart de hoofdprijs en als je 15 getrokken cijfers nodig hebt voor een volle kaart een bv pakje thee?
even een vraagje hoor.. als je een bingo kaart nog niet helemaal vol heb mag je die dan weer aanvullen met de volgende bingo trekking of kan ik er nu niks meer mee? alvast bedankt!
Ik heb het gemist,maar stond net nog niet online. Heb dertien kaarten dus moet toch wat tussen zitten.
Wij hadden 27 kaarten (kregen er vandaag bij de kassa een aantal mee, de anderen geen idee hoeveel dat er waren wel echt via de boodschappen zegmaar) en geen enkele kaart prijs. Zelfs geen enkele kaart meer dan 2 van de 9 cijfertjes aan kunnen kruisen.
ik had 10 loten maar ook niks.. en ik begin het wel vreemd te vinden dat niemand wat gewonnen heeft , zal het misschien zo zijn dat ze express andere nummers trekken dan dat er op die bingokaarten staan?