Ik ben steeds ruim een uur kwijt aan het voeden. Ik probeer Jos wel af te koppelen als hij alleen maar aan het sabbelen is maar meestal wil hij dan weer verder drinken. Wordt dit nog korter? Gaan ze steeds sneller drinken? (weet het niet meer van de vorige) Het kost nu zoveel tijd om hem steeds te voeden. Scheelt wel dat hij er meestal 4 uur tussen laat. Maar dit gaat dat lastig worden als ik weer moet werken (ik wil live gaan voeden).
hier ging zl zo rond de 5maanden wel duidelijk sneller drinken, maar ook het tutteren is gewoon minder nodig. de zuigbehoefte is ook gewoon groter als ze zo klein zijn. overigens kon ik toen ik met 3,5mnd weer ging werken ook beter kolven dan live voeden, dat nam echt te veel tijd in beslag.
Kolven ging de vorige keer helemaal voor geen meter, ik kolfde in 2x genoeg voor 1 voeding, waardoor ik dus al 1x kunstvoeding moest geven. Dus dat is eigenlijk geen optie. Het kinderdagverblijf zit de straat achter mn werk, dus het is wel zo fijn om dan zelf te kunnen voeden.