AH Jackpot...

Discussie in 'De lounge' gestart door Neko85, 15 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Hier gelukkig nog wel, als ik hem ben vergeten...
    Anders mogen ze alle bonus producten weer terugnemen van me...

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hier hebben ze een code in de pc. Ik meld gewoon dat ik hem thuis heb laten liggen en dan typen hun een code in zodat ik de korting krijg

3. koek

koek Actief lid

23 mrt 2012
    311
    37
    28
    NULL
    NULL
    vorige week waren ook de pampers in de jackpot, toen vond ik het opeens een super aktie ;)

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

#44 Minerva, 15 mei 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2014
    Zoals al eerder gezegd: je mag ook best 3 van dezelfde artikelen kopen om de korting te ontvangen. Sterker nog: het is "vanaf 3 joker producten". Dus dan koop je toch gewoon 3 (of meer) dezelfde? Zo heb je een voorraadje ;) Ik vind het een handige actie: ik koop alleen joker artikelen die ik nodig heb en als ik niet aan de 3 verschillende kom, dan koop ik wel van ééntje 2. En inderdaad: zo heb ik handig gebruik gemaakt van de actie door Pampers en Vanish te kopen :D

5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik vind het juist een super actie, eigenlijk 2+1 gratis, maar je hebt meer producten om mee te combineren, dus eigenlijk is het een nog betere actie.

6. Rommels

Rommels Niet meer actief

Er wordt gewoon 33% korting berekend op al je joker producten samen dus Who cares of je 1/2 of 3 dezelfde producten pakt. Die 33% korting krijg je toch wel.

7. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ja, op drie of meer jokerproducten krijg je korting, maar je moet wel eerst aan die drie zien te komen ;)

8. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Mijn man is bijna jarig en vorige week mooi het bier goedkoop ingeslagen met 33% korting! :D:D

9. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Dat is toch logisch.. Als ze zelf met verlies verkopen blijft er geen winkel over ;) Een bedrijf heeft ook kosten, gebouw, personeel, enz.. En als eigenaar wil je ook je brood verdienen, dus winst maken is dan wel zo handig.. Je kan het niet voor inkoopprijs voorverkopen ;)

10. mama73

mama73 Actief lid

22 aug 2013
    195
    0
    16
    NULL
    NULL

haha...dan zal ik maar niet vertellen hoeveel ik er maandag had meegenomen ;):D
    ik ben gek op acties.
    Producten die ik altijd gebruik neem ik extra mee. En producten die ik graag eet/gebruik en/of uitprobeer maar normaal te duur vind kan ik dan ook eens meenemen.

Moet wel zeggen dat ik maar een keer in de week boodschappen doe en we hier met z'n zessen zijn (waarvan zeker 4 voor volwassen tellen)

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik vind het ook een goede actie. Van de week boodschappen gedaan en had 7 jackpot artikelen. Mooie is, dat het om de eerste drie gaat. Drie of meer en je hebt op alles 33% korting. Dus niet het veelvoud van drie.

Ik koop bonusartikelen overigens alleen, als ik ze ook nodig heb, OF als ze niet bederfelijk zijn en ik weet dat ze binnen een half jaar nodig zijn (wasmiddel, shampoo, etc, wel alleen van mijn 'eigen' merk).

12. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.341
    11.203
    113
    Ik heb ook weinig moeite om drie bonusartikelen te vinden, en dan kom ik alleen voor de tussendoor dingen en wat de lidl niet heeft bij de appie! Er zit van alles bij, van de week mijn favo lipton theetje in de jackpot gescoord en nog wat vegaburgertjes die normaal heel duur zijn daar!

13. mama73

mama73 Actief lid

22 aug 2013
    195
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik vond ook dat er genoeg keus was...van vlees tot houdbaar, eigenlijk voor iedereen wel wat vond ik!
    ik had er 22!!!

Deel Deze Pagina