Vorig jaar had Pickwick van die lekkere elementen-thee: Earth, Water, Fire en Air. Bij AH kocht ik die. Daar zijn ze al een tijdje uit de schappen. Weet iemand of ze nog wel bij andere winkelketens worden verkocht? Zo met dat het vroeger donker wordt, heb ik ook weer meer zin in met een kopje thee en een dekentje op de bank En deze waren zo lekker!
bij de dirk van de broek zijn ze ook al uit de schappen.. VOlgens mij heeft pick wick die niet meer in hun assortiment?!?!
oei krijg ik zin in de winterthee van pickwick kaarsjes aan en lekker bakkie winterthee wintergloed meen ik
Dank voor de link. Zie nu op de site staan: Zijn het Pickwick Zwarte thee variatiedoosje, Pickwick Vanille, Pickwick Earl Grey Leaf Tea, Pickwick Goodmorning en Goodnight, Pickwick Air, Water, Fire en Earth, Pickwick Ice Tea Rooibos en Ice Tea Cranberry nog verkrijgbaar? Nee, wegens onvoldoende belangstelling worden deze producten niet meer gemaakt. Wij hebben ook geen voorraad meer van deze producten. Jammer...
Ik heb ze vandaag nog bij onze ah zien staan in de schappen, althans wel de water en earth (of was het air?) variant. Blijkbaar hebben ze hier dus nog wel een voorraadje.
Ik heb bij de action laatst de smaak AIR gekocht. Wel jammer dat ze niet meer te krijgen zijn, hij is erg lekker!