Ben voorzien maar evengoed bedankt! . Accepteren ze een screenshot bij de zelfscan kassa's eigenlijk?
Online ook al heel veel uitverkocht.. schiet lekker op zo Heb in de aanbieding om te ruilen 2x pickwick lekker fris Mcvitie gingernuts Verkade nizza mini Hipro kwark
Gisteren bij de AH geweest en hoorde ik dat je langer de tijd krijgt om ze in te leveren. Ik kwam te laat achter van de actie (andere supermarkten zitten dichterbij) dus ik kan 1 kaart inleveren Nu nog wachten tot het weer op voorraad is. (Heksen kaas)
Hier kwamen ze bij de AH met alternatieven toen bepaalde artikelen op waren of niet in hun assortiment zaten.
Deze zijn voor iedereen te gebruiken muesli alleen nog deze week, zeep ook nog volgende week. Onlinecode: PRSMN100 Onlinecode: PRSMN200
Ik heb zo juist een kaart ingeleverd , yoehoe weer op voorraad. Ik moest het wel inleveren. Dus hoe doen jullie dat met digitale codes?
Ik heb een hele stapel vol kaartjes, maar iedere keer als ik in de ah ben is alles op. Nu al voor de 3e keer, ik ga vaak naar 2 verschillende ah's. Hebben jullie daar ook last van? Leuk van die kaartjes maar zorg dan ook dat het op voorraad is. En veel dingen hebben ze hier ook niet in het assortiment.
Je kunt wel de unieke code gebruiken voor je online bestelling en dan het originele kaartje in de winkel inleveren (heb je niet van mij!)