ja en die lotiondoekjes waren hier nergens te vinden bij de etos! da heeft ze voor 10.50 , 6 pakken en wat de pampers betreft.. op=op dus weinig kans!
geldt de actie nog steeds van Etos? er was ook een actie bij kruidvat 3 voor 20euro.. Ik ga vandaag dan de pampers halen.. owh nog een vraagje, kan iemand mij adviseren hoeveel ik newborn pampers ik moet kopen? Ik heb al 2pakken newborn pampers thuis. en mijn man wilt nu al hele voorraad kopen van pampers. Aangezien misschien dit wel eenmalig pampers actie is... dank je wel alvast grts
Wuyuu, hoeveel pampers je nodig gaat hebben kan niemand voorspellen, misschien zitten bij jouw kindje de kruidvat luiers of andere wel beter, dus ik zou er niet al te veel van kopen. Wat de aanbieding betreft, deze aanbieding is er regelmatig. Een week of 4 geleden was ie bij de Kruidvat, vlak daarna bij de Hoogvliet en vorige week bij de Etos. Ik verwacht dat volgende week wel weer een andere winkel dezelfde actie voert. Dus gewoon de folders in de gaten houden. De New baby ben je overigens vrij snel doorheen, omdat er maar 27 ofzo van in een pak zitten en je in t begin toch zeker wel 8 per dag gebruikt ofzo. Wij gebruikten toen 3 pakken per week, dus dan gaat t hard
ja, inderdaad daar heb je ook gelijk in, misschien past de luiers van kruidvat veel beter bewijze van. daar ben ik ook bang voor.. plus er zit ook gewicht aan vast.... 3pakken per week was het bij jou. Nu heb ik tenminste een globaal beeld van gekregen. Dank je wel Joldeg! ik zal zeker de kranten in de gaten ik had ook gehoord van een collega van mij dat de luiers van kruidvat erg goed is..gebruiken jullie dat ook,af en toe?
Wij hebben meerdere merken geprobeerd, maar vinden toch de pampers het prettigste. We hebben new baby maatje 1 en 2 gebruikt en zitten nu in Active Fit maatje 3. De pakken New Baby zijn erg klein, daarna komen er meer in een pak. De active Fit die we nu hebben zitten er geloof ik 50 in, ik weet t eigenlijk niet eens precies Vaak zitten er in van die baby/zwanger dozen ook wel probeer verpakkingen van luiers, op die manier kun je veel dingen uittesten.
ja klopt, ik ging naar de 9maandenbeurs en ik heb heel wat luiers gekregen oa van kruidvat.. ik vind de pak van newborn wel erg klein jah..