Heb nog 2 bescuiten en een pak venz. Wij zoeken nog de frambozen. Wie kan ons helpen aan de laatste mini!
Susan, ik heb nog een doosje frambozen dubbel. Wil die wel ruilen tegen de beschuit, die hebben we nog niet, de venz wel.
Ook ik heb ze helaas nog steeds niet compleet. Ik zoek nog: Appelsientje verkade Banaan Colablikje pannenkoekenmix Ik heb dubbel Macaroni douwe egberts 2x Page Perla Heinz muntjes + bonuskaart Is er iemand die kan ruilen?
Heeft er nog iemand (dubbele) mini's over? Ik zoek nog de cornflakes, danoontje (maakt niet uit welke kleur), gele papirika, verkade koekjes, banaan, jam, kip, tuc, vissticks en pannenkoekenmix. Ik heb zelf nog een paar dubbele om te ruilen. De Ola raketijs, 2x halfvolle melk, een bonuskaart en een nivea crema. Verder heb ik ook diverse lekker in het leven bonnen over om te ruilen. Of misschien zoek je wat anders, laat het me maar weten per PB. Misschien kunnen we wat ruilen.
ik zoek Mandarijn-paprika-brocoli-kip-kaas-beschuit-cola-koffie douws egbert-sinasappelsap-switsal-jam-ontbijtkoek-fanta-nivea-pampers-kauwgom-evergreen-tuc-visticks
en pb me maar als je iets hebt voor mij zeg maar wat jij dan nodig hebt en dan zal kijken of ik dat ook heb
Even uppen. Ik zoek nog de cornflakes, danoontje (maakt niet uit welke kleur), gele paprika, verkade koekjes, jam, kip, mars, vissticks en pannenkoekenmix. Andere mini's mag ook. Ik heb nog steeds een hele lijst lekker in het leven bonnen over (o.a. wasmiddelen en scheersystemen/-gels) om te ruilen en inmiddels ook nog een Pampers Simply Dry bon. Graag een pb. En ik kan je zo een hele lijst van de lihl bonnen mailen als je dat wenst.
Ik zoek nog de appelmoes Deze heb ik om te ruilen: http://www.zwangerschapspagina.nl/ruilen/378195-appelmoes-mini-gezocht-heel-veel-ruil.html#post13324225