nou. 13 mei stopt de actie Voorlopig. Ik Wil dan zo veel mogelijk verschillende hebben. Mensen vragen er nu al een vermogen voor laatst staan dan.
Ik zoek nog Calve pindakaas Brood Beschuit Vissticks Kip Verkade biscuitjes. Pb maar wat je nog nodig hebt! Heb er een boel dubbel.
ik heb dubbel: 1x calve 1x bonuskaart 1x melk 3x sinaasappelsap 2x kookboek 1x chocomelk 1x vissticks 1x frambozen 1x macaroni 1x sportlife ik zoek nog: sinaasappel, tomaat, appel, paprika, kip, kaas, beschuit, zwitsal, peijnenburg, grande italia, heinz, pannenkoekenmix, lays, tuc, gloeilamp, ariel, nivea, fanta
Wij sparen ook mini's, maar gaan niet ruilen.. Dochter had helemaal gelijk wat dat betreft:'In de winkel ligt ook niet maar 1 banaan mama'.
Ik heb de volgende dubbele te ruil: spaarlamp, perla en mars zelf zoek ik nog knappertje, zwitzal, pizza, tuc, chocomel, vissticks, ariel, knaks, pampers, milner, fanta en pannekoekenmix
Ik heb dubbel: melk vlaflip bonuskaart (ecl. geld die wil ik graag houden). Wie wil er ruilen? Ik moet nog erg veel dus roept u maar.
hahh het geld hoort gewoon bij die bonuskaart hoor denk niet dat mensen die los willen maar ik heb de melk nog niet tegen wat wil je ruilen? heb nu nog het kookboek dubbel verder heb ik alles al geruild...
Ik heb dubbel: 2x cola 2x framboos 1x kookboek 1x koffiepats 7x bonuskaart 1x koffie 1x vla 1x lays chips 1x tuc 1x sinasappelsap 1x sugocasa (saus) 3x nutella 1x sun 2x Venz hagelslag 1x broculi 2x ariel 2x fanta 1x pizza 1x appelmoes 1x tomaat Ik zoek nog: appel danoontje jam Verkade koekjes evergreen liga macaroni melk Wie wil ruilen even pb-en
Hey meiden met heel veel dubbele (ik heb alleen fambozen en kookboekjes dubbel dus ruilen schiet niet op) maar staat een van jullie ook open voor het ruilen van dubbele tegen babyzegels of c1000 attractiepark zegels?? Stuur maar PB als je wil.