Ik heb dubbelen: 2x cola 2x framboos 1x kookboek 1x koffiepats 8x bonuskaart 1x koffie 1x vla 2x lays chips 1x tuc 1x sinasappelsap 1x sugocasa (saus) 3x nutella 2x sun 2x Venz hagelslag 1x broculi 1x ariel 2x fanta 1x pizza 1x appelmoes 1x tomaat 1x broculi 2x lamp 6x chocolade 1x peijenburg 1x chocolade melk 1x jam 1x brood Ik ben compleet Wie wil ruilen even pb-en
Hai meiden, Mijn kleine meisje is ook helemaal gek van de AH mini's, maar ze mist er nog een hoop. Hieronder het lijstje: Appelmoes; Ariel; Banaan; Beschuit; Broccoli; Brood; Kookboekje; Macaroni; Mars; Nivea; Nutella; Pampers; Chips; Cola blikje; Fanta blikje; Cornflakes; Frambozen; Pannekoekenmix; Gele paprika; Pindakaas; Pizza; Koekjes; Sinaasappel; Sinaasappelsap; Ketchup; Jam; Kauwgom; DE koffie; Perla koffie; Vissticks; Vaatwastabletten; Tomaat; Tucs; Zwitsal; Zij heeft dubbel: Tomatensaus; AH chocolade; Raketijsjes; Melk; Vlavlip; Gloeilamp; Kan ook ruilen tegen DE punten. Kan iemand mij helpen, PLEASE!!! Je zou hier een klein meisje heel gelukkig maken...... Graag pb-en als het kan.
Iemand die mijn dochter heel blij zou willen/kunnen maken met haar dubbele mini's???? Ik heb dus weinig te ruil,alleen de kaas.Misschien spaar je wat anders?Heb hier nog de bonnen uit de voordeelagenda's en wat lekker in het leven bonnen bijvoorbeeld... Ik wil eigenlijk niet gaan betalen voor iets wat iemand anders zelf gekregen heeft.Al op marktplaats gekeken,daar vragen sommige mensen er 1 euro per stuk voor!!!!
UPDATE Hai meiden, Mijn kleine meisje is ook helemaal gek van de AH mini's, maar ze mist er nog een hoop. Hieronder het lijstje: Appelmoes; Banaan; Broccoli; Brood; Macaroni; Mars; Nivea; Nutella; Pampers; Cola blikje; Fanta blikje; Cornflakes; Pannekoekenmix; Gele paprika; Pizza; Koekjes; Sinaasappel; Ketchup; Kauwgom; DE koffie; Perla koffie; Vissticks; Tomaat; Tucs; Zij heeft dubbel: Tomatensaus; AH chocolade; Raketijsjes; Melk; Vlavlip; Gloeilamp; Kan ook ruilen tegen DE punten. Kan iemand mij helpen, PLEASE!!! Je zou hier een klein meisje heel gelukkig maken...... Graag pb-en als het kan.
Hallo, Ik heb een aantal dubbele, die ik graag zou willen ruilen. Dubbele: - Nutella - Milner kaas - 2x Lays chips Voorkeur voor ruil: - Banaan, - Broccoli - Brood - Paprika We zoeken ook nog andere mini's, maar bovenstaande hebben de voorkeur. Graag pb'tje bij interesse!
ik heb de volgende dubbel en te ruil: tomaat bonuskaart sun DE lays 2x venz kookboek vlaflip macroni 2x melk 2x pastasaus zelf zoek ik nog het brood en de pannenkoekenmix
Ik heb nog liggen: Chocoladereep, Bonuskaart met muntjes Jam raket ijsjes Graag ruilen tegen iets van plastic omdat mijn zoontje het papier sloopt. We hebben al: jam, pindakaas, fanta, brood Graag reageren via pb. Anders vergeet ik het misschien
ik heb dubbel *cola *fanta *chocomel *page *12 maandenboek *pindakaas wij willen nog: *sinasappel *tomaat *appel *broccoli *kip *brood *kaas *beschuit *danoontje *vla flip *mars *hagelslag *zwitsal *jam *pastasaus *appelmoes *knaks *kethup *vissticks *pannekoekmix *pizza *chips *raketijs *kaakjes *tuc *frambozen *perla coffee *macaroni *lamp *pampers *nivea *sun vaatwastablet *melk *geld-bonuskaart
Ook ik zou graag mini's willen ruilen. De volgende heb ik dubbel: macaroni 4x (ja hoe krijg het het voor elkaar kreeg gisteren 4 zakjes en 4x macaroni) hagelslag sun Heb zelf nog niet veel mini's maar ben met name op zoek naar de volgende: Zwitsal Nutella Appelmoes Cola Fanta Pampers Iets anders te ruil wat niet in mijn lijstje staat dan mag je ook pben. Graag reageren via pb, want ik check niet dagelijks dit topic.
Mijn dubbele jam sun vlaflip muntjes met bonuskaart 2x Wat ik nog nodig heb.. Banaan Brood kookboek lamp macaroni mars pizza raket sinaasappel kip knakworst koffie koffiespads vissticks tomaat
Mijn dubbele jam sun vlaflip muntjes met bonuskaart 1x Wat ik nog nodig heb.. Banaan Brood kookboek lamp mars pizza raket sinaasappel kip knakworst koffie DE koffiespads vissticks tomaat Even aangepast
ik heb weer nieuwe dubbele om te ruilen: kookboek 2x DE tomaat sun melk 2x framboos 2x vlaflip lays 2x venz bonuskaart macroni 2x cola vissticks zelf zoek ik nog het brood
UPDATE Hai meiden, Mijn kleine meisje is ook helemaal gek van de AH mini's, maar ze mist er nog een hoop. Hieronder het lijstje: Appelmoes; Banaan; Broccoli; Brood; Macaroni; Mars; Nivea; Pampers; Fanta blikje; Cornflakes; Pannekoekenmix; Gele paprika; Pizza; Koekjes; Ketchup; Kauwgom; DE koffie; Perla koffie; Vissticks; Tomaat; Tucs; Zij heeft dubbel: Tomatensaus; AH chocolade; Raketijsjes; Melk; Vlavlip; Gloeilamp; Kan ook ruilen tegen DE punten. Kan iemand mij helpen, PLEASE!!! Je zou hier een klein meisje heel gelukkig maken...... Graag pb-en als het kan.
mini`s zijn hier bij de AH al niet meer te krijgen!! Misschien krijgen ze ze nog binnen maar weten de niet zeker! Mijn dubbele zijn bijna op.... misschien wil iemand nog ruilen voor etos zegels... Mijn dubbele zijn nu nog geld met bonus sun vlaflip
Hier waren ze er vandaag nog gewoon. (Tegen de middag geweest) Maar zal me niks verbazen als ze er niet meer zijn. Stond trouwens wel een berg aan winkeltjes vandaag in onze kleine AH...