Beste heer/mevrouw, Allereerst dank voor de getoonde interesse in onze pakjesavond actie van 3 november jl. Wij zijn overdonderd door het enorme succes! Helaas was daardoor onze website door de onverwacht grote drukte soms zeer slecht bereikbaar. Onze excuses hiervoor. Wij willen je alsnog de mogelijkheid bieden om een bestelling te plaatsen op onze site. Dit kun je doen door onderstaande couponcode in te voeren in de winkelwagen. Deze coupon geeft recht op alle condities/voorwaarden van de 3 halen, 2 betalen kortingsactie zoals deze op woensdagavond 3 november was. Super dit hahah toch nog rustig winkelen.
Kon er gister ook slecht op komen zeg.. Hij was echt traag. Heb jij gewoon een mail gestuurd, dan ga ik dat ook maar doen
Ik had ook een klachtenmail gestuurd, en kreeg ook deze excuus mail. Vind het wel netjes van ze. Maar helaas zijn de dingen die ik nog wil hebben niet meer op voorraad.
ik heb ook een mail gehad, je kan tot 14 november gebruik maken van de code, en ze melde al in de mail dat er vanaf volgende week weer een hoop op voorraad was, dus gewoon volgende week nog een keer kijken dan, ik vind het heel netjes opgelost zo.
Ik heb ook een mail ontvangen en vind het netjes van ze. Er is nu inderdaad veel op maar in de mail staat dat er vanaf volgende week meer voorraad komt en de bon is geldig tot de 14de dus nog wel even de tijd
Ik heb idd ook een mail gekregen van ze heel netje opgelost dus en gelukkig hebben we dus allemaal een mail gestuurd !