ik vind die man wel leuk en grappig maar de reclames vond ik een tijd geleden veel leuker dan nu. Ik vind ze eigenlijk super irritant
Ik vind ze ook altijd erg leuk! Volgens mij kan die man ook echt niet normaal over straat..haha.. Waar zou hij z'n boodschappen doen? ziet zo raar uit als hij bij de ah in de rij staat haha..
Ik vind ze ook geweldig de reclame's van albert heijn. Van dit soort reclame's mogen er wel meer op tv komen, vind ze stukken beter dan de irritante reclame van super de boer, of wasmiddelenreclame/maandverbandreclame.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik vind hem ook helemaal super!!! ben ook lid van 'zijn' hyves! http://harrypiekema.hyves.nl/
Ja echt geweldig altijd die reclames van de AH! KPN heeft trouwens ook goede reclames...eerst met dat goeiemoggel en nu met 'leuke foto van je moeder'! 'Dat is geen foto...'! Haha geweldig! Welke reclame ik echt verschrikkelijk irritant vind is die van de Plus met die 2 bewakers. AAAARCH!
eventjes de oven in, meer hoef je niet te doen Dat blijft maar in mn hoofd zitten en tis allang geen kerst meer!
Weer een nieuwe he met die voordeelverpakkingen dat hij in een soort bal zit en die lek gaat en dan zo naar buiten vliegt. Dan zegt de cassiere droog jah de voordeelverpakkingen vliegen werkelijk de winkel uit whaha
Noe noe noe noe noe, noe noe, noe noe noe noe noe Whaahaaa.. hier blijft de plaat ook steken in mijn hoofd!!
Jaaaa, ik vind ze ook super leuk die reclames van de AH. En die man vind ik zo grappig op een droge manier. En idd jammer dat die Rachid er niet meer bij zit die was ook altijd leuk. Lekker blijven plakken allemaal!