AH standaard 1 - overal uitverkocht :(

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door 1981Mama, 5 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje1988

15 jul 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    AH komt uit Zwitserland ja, maar niet bij Nestlé vandaan heb ik gehoord. Die maken geen huismerken. Hero wordt bij FrieslandCampina gemaakt vanuit verse melk. Wordt mijn zoon binnenkort groot dankzij de Nederlandse koeien ☺️

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Van merk wisselen is supersimpel: je koopt nieuw merk, maakt een fles, geeft de fles, klaar!
    Moch je kind protesteren vanwege de smaak, dan meng je gewoon dagje of wat oud en nieuw merk, tot kind aan de smaak gewend is.

Het is beter voor je kind om regelmatig van merk te wisselen of om 2 merken doorelkaar te gebruiken. Daarmee voorkom je dat je kind tekorten oploopt en je zorgt ervoor dat je kind went aan verschillende smaken.

3. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Toch wel heel benieuwd waar je vandaan hebt om juist veel van merk te wisselen. Lijkt me juist helemaal niet fijn voor kindjes. Ik ga straks gewoon weer hero standaard geven en vanaf een jaar afbouwen naar gewone melk.

4. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    Hier was een maand lang Etos standaard 1 niet te verkrijgen. Ik had geen haast want kleine is nog niet geboren.
    Nu wil ik eigenlijk toch Etos HA omdat mijn man hooikoorts heeft. Kom ik bij de Etos , nu hebben ze wel standaard liggen maar is HA niet meer leverbaar voorlopig. Ppppffffff wat een gedoe.
    Nutrilon ha is twee keer zo duur en schijnt vrijwel allemaal hetzelfde te zijn.

Deel Deze Pagina