Hallo, we gaan binnenkort op vakantie, en ben op zoek naar een deryan tentje. Misschien iemand die hem niet meer gebruikt en voor een klein prijsje wil verkopen?
Ik heb er 1 van Nomad, incl slaapzak. Niet van nieuw te onderscheiden, was een prijzig ding. Verkoop hem voor 55 euro incl verzenden (pakketpost). Als je interesse hebt stuur maar even een pbtje!
Het is wel verstandig om te kijken welke variant. Soms lijken ze goedkoop maar dan is het de babyvariant. Ik heb er eventueel nog 1 voor je te koop, ik denk 3 keer gebruikt. Het is een peutervariant, hij is een jaar oud. Mocht je interesse hebben dan wil ik er foto's van maken. Groetjes Senna
Hoi GWS, Heb je nog interesse in een Deryan tent, anders ga ik hem op marktplaats zetten. Ik kan er vandaag wel even foto's van maken. Ik hoor het wel. Groetjes Senna
Ik heb hem op marktplaats gezet, ook heb ik hem hier op de site bij te koop gezet. Hij is nog zo goed als nieuw, dus mocht je (of iemand anders) interesse hebben dan hoor ik het graag. Groetjes Senna
Sisa bedankt voor je aanbod. Maar ik volgde Zohra tip, en heb eentje bij de kruidvat gevonden voor 30 euro, bedankt voor de tip! Senna, sorry voor mijn late reactie, maar ik heb nu al eentje. Deze mag gesloten worden