allemaal wel deels gelijk. Maar wie weet lekte het wel diezelfde dag. Geen idee. De tas valt niet te wassen want er zit en verhard stuk onderin. Namelijk soort van karton dus dat wordt met wassen dan helemaal zacht en dat is nu ook. Die was middel valt er niet uit te krijgen. Zodra ik er met water over ga gaat alles helemaal soppen. Ik zou anders helemaal die stof los moeten steken, karton eruit halen, ander karton erin doen. en dat stofje met steeds water ofzo af moeten doen en veel luchten ja. Lekker ruiken doet het niet met zoveel sop!
hahahahhahaha Ik rol van mijn stoel maar indd je hebt helemaal gelijk! Zou wel lekker goedkoop boodschappen doen worden dan
Hoe ben je verzekerd? Als ik thuis iets kapot maak, dan krijg ik dat gewoon vergoed (inboedel verzekering via interpolis) Dit zou ik dus ook vergoed krijgen.
Ik zie net op het bonnetje dat we de flessen gisteren hebben gehaald. Ik kijk in de andere tas (wel in de plastic albertheijn tas) en daar hebben die andere 2 ook al erg in gelekt! Dus niet alleen in de luiertas. Ik ga dit toch proberen te verhalen bij AH. want die doppen moeten gewoon verzegeld zijn. dicht dus. Als je met meerdere spullen in had gezeten, andere producten van albertheijn, zou betekenen dat alles en iedere keer onder zit. Dit lijkt mij niet de bedoeling van beide partijen niet. We gaan vrijdag terug. Laten alles zien... En dan zien we verder wel. En ik ben inderdaad WA verzekerd +inboedel.
Nou ik heb ze ook gehaald en ze lagen gewoon onder in mn mandje van de kinderwagen.. heb nergens last van gehad. En eerder ook nooit problemen mee gehad trouwens en vervoer ze altijd liggend, ik check alleen de dop altijd even. Vind het nogal vergezocht om het op de AH te verhalen, zou je boosheid niet op hen projecteren.
Ik heb het dus ook nooit zo meegemaakt! En ik heb ook echt niks geks gedaan of uitgehaald met die flessen, er lagen alleen broodjes en andere lichte dingen boven op. En dat het bij alle drie is, is ook frapant! Dat betekend dus dat ik als ik iedere keer wasmiddel haal, dat na moet checken omdat AH slechte kwaliteit heeft, plus een extra plastic tasje en rechtop vervoeren wantja, AH wasmiddel flessen hebben risico? Ik reageer nu inderdaad overhit/boos/en te opvliegend, maar ja ben gewoon heel erg teleurgesteld en aangezien ik dit ook zo nooit heb meegemaakt, vind ik het toch raar. Dan kan ik dus nooit met een gerust hard die dingen vervoeren want.....
En je bent heel erg zwanger Sorry, maar dat was een inkoppertje Natuurlijk horen die doppen dicht te zitten, maar hoeveel mensen staan er wel niet aan de wasverzachter of allesreiniger te snuffelen of ie wel een beetje lekker ruikt? Doe ik ook, vind het zonde van m'n geld om een wasverzachter mee te nemen die bij thuiskomst blijkt te meuren, want if so dan zal ik 'm echt niet gaan gebruiken. Het enige wat je nu nog kan doen is proberen 't los te laten (hoe k*t het ook is) en hopen dat de Albert Heijn n.a.v. je klacht coulant/klantvriendelijk is. Als dat niet gebeurt kan je altijd nog gaan mopperen.
Heb je geen lief familielid dat zich even kan ontfermen over die tas? Ik ben ervan overtuigd dat hij met geduld en liefde nog wel te redden is. Anders even informeren bij de stomerij. Voor een tientje maken ze hem voor je schoon.
Ik snap werkelijk niet waarom je je zo druk maakt. Balen maar het is gewoon shoon te maken. Zoveel mogelijk wasmiddel eruit halen met een doek en daarna een aantal keren met een vochtige doek. Daarna knal je er een laag soda in om het vocht op te nemen. Dat kartonnetje droogt wel weer en word dan weer stevig. Het is maar wamiddel. En het is en blijft je eigen fout. Algemeen bekend dat je flessen rechtop moet vervoeren. En nee, flessen wasmiddel hoeven niet verzegeld te worden. Wat een onzin zeg. Jij ruikt nooit aan flessen wasmiddel om te kijken of die lekker ruikt?? Dan doe je ook de dop open... Flessen de volgende keer gewoon controleren en rechtop vervoeren. Hie had ik van de weken 2 flessen omo op het bed gezegd voor zolder en die zijn omgevallen, 1 had er gelekt op mn matras. Now way dat ik nu naar de AH ga om dit te verhalen hoor. Ga mezelf daar niet voor schut zetten eigen schuld.
Wat vreselijk overdreven zeg. Jij bent gewoon fout omdat je de doppen niet gecheckt hebt en nou ga je de schuld bij AH leggen dat de verzegeling niet goed is? Ik heb altijd ah wasverzachter en daar zit geen verzegeling op. Je moet gewoon de doppen goed checken! Bah van dit soort dingen krijg ik zwaar de kriebels.
Zou gewoon naar ah toegaan of bellen en het verhaal uitleggen. Onder het mom van nee heb je.. En anders op ah fb / twitter ? iets plaatsen ofzo schijnt ook goed te werken als ik de verhalen moet geloven
nee echt dit is toch hopelijk een grap dat je hiervoor naar de ah wilt en al helemaal naar die babyzaak?, flessen en pakken altijd rechtop vervoeren... dat weet een kind. doe je dat niet ( en ik doe het zelf ok ook hoor) weet je gewoon dat het kan gaan lekken. sorry maar je zet jezelf zwaar voor joker als je met dit verhaal naar je ah gaat.
Ja, lekker handig! Social media misbruiken om je eigen stomme fout op te lossen. TS: Heel klote voor je, maar laat t een les voor je zijn. En zet je eigen aub niet voorschut om naar de AH terug te gaan.
Tja ikzelf zou het ook niet zo snel doen maargoed je hoort wel ergere dingen.. Waarom zou iemand zich voor schut zetten omdat die terug gaat naar een winkel? Natuurlijk is het deels eigen fout maar om het dan maar te laten.. stel dat z'n tas 100euro is dan ga ik echt wel even terug al is het maar voor het idee. En dat mensen doppen opendraaien om aan wasmiddel/verzachter te ruiken waardoor de dop misschien losser zit moet ik daar dan ook maar rekening mee houden? Kijk ik ben niet zo naief dat ik dat niet weet maar vind dat eigenlijk wel erger bedoel z'n product is pas van jou buiten als het betaald is. Mag ik er dan niet vanuit gaan dat de fabrikant de dop goed dichtgedraaid heeft?
sommige antwoorden natuurlijk draait de fabrikant de dop goed dicht. Maar helaas zitten er mensen aan. Dan moet jij als klant gewoon verantwoordelijkheid nemen. Erg kinderachtig om dit soort dingen bij een winkelier neer te leggen. En idd een complete verschutting als je dat wel doet.
Ah nee, vind t juist harstikke rot voor je. Als je veel stress hebt, kan je zoiets stoms er net niet bij hebben. En zo'n foutje is snel gemaakt. Zou er in mn haast misschien ook niet aan denken dat t zou kunnen gaan lekken. Het gaat er niet echt om dat je AH aansprakelijk stelt, maar even een mailtje naar de klantenservice vind ik meer dan terecht hoor. Heel veel bedrijven die zo'n service naar klanten leveren ook als is het eigenlijk eigen schuld.
Hoe bedoel je sommige antwoorden bedoel het echt oprecht.. Hoeveel mensen gaan er er niet terug met spullen omdat de fabrikant 'nalatig' is geweest (voorbeeld spelden in (kinder)kleding laten zitten, rare dierlijke restanten in voeding) Dan gaat het over producten van bijvoorbeeld een pot groenten a 2 euro waarmee ze terug gaan is het dan ook van het is een natuur product er groeien torren en lievenheersbeestjes dus eigen schuld als je er opeens op kauwt, had je het maar beter moeten controleren? Bedoel hoe zit dat met rechten ( iets waar ik geen verstand van heb ik zeg het eerlijk.. ) en misschien kom ik nu heel dom over maar als je geen recht hebt om te klagen moet er dan geen bordje staan bij wijze van: wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele lekkage ( iets wat ik persoonlijk overdreven vind! )