Hoi hoi. Ik heb even een vraagje: Ik zit nu inmiddels bijna 6weken met een gammele knie en kan dus niet veel. Ik strompel zo af en toe naar de super, doe op mijn werk nu zittend werk ipv continu lopen en thuis doe ik ook kwa huishouding alleen wat ik kan. Al vervelend zat dat ik dus niet zoveel kan nu even, maar nog vervelender vind ik het 'verval' wat het met zich meebrengt. Mijn broeken zitten strakker inmiddels,mijn buik en benen slapper. Is dat normaal? Niet dat er nou 5kilo bij zit maar genoeg om op te vallen. Ik snap dat ik minder doe en dus minder verbruik en bijna gelijkwaardig eet dus dat dat aanzet. Maar is het nu wel zo dat als ik straks weer rond mag springen het er ook weer vanzelf af gaat? Of ben ik dan te optimistisch? Iemand ervaring?
Lijkt mij dat het er dan weer vanaf gaat Vervelend zeg van je knie! Hoelang moet je nog voordat je weer mag/kan lopen?
Hmm je hebt zelf al je antwoord gegeven in je tekst dat het idd normaal is dat je aankomt als je minder actief beweegt. En dat zal als je weer actiever kan bewegen er weer af gaan. Bij sommige kost het meer energie dan bij een ander. Kan dus zijn dat je er wat meer voor moet doen straks om er weer vanaf te geraken. Succes in ieder geval.
Mag morgen voor het eerst naar de fysio en die moet groen licht gaan geven voor verdere belasting/oefeningen. Hoop dat het eraf gaat althans die kilo's niet zo erg,ben geen zwaargewicht. Als het maar weer in shape is zeg maar..